Skocz do zawartości

Dogs of War


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
logo.jpg


Tytuł: Dogs of War

Gatunek: Top-down Shooter

Opis: DoW (nazwa prawdopodobnie do zmiany) będzie symulatorem współczesnego pola walki. W grze będziemy sterowali kapitanem drużyny tytułowych Psów Wojny. Do sterowania drużyną będziemy mieli kilka prostych rozkazów, resztą zajmie się AI. Punkty życia nie będą się automatycznie regenerowały, nie będzie też apteczek. Jedynym sposobem na przywrócenie hp będzie drużynowy medyk. Interfejs również będzie maksymalnie minimalistyczny (wyświetlona będzie tylko aktualnie używana broń i ilość magazynków). Mam jeszcze dużo innych pomysłów, ale nie będę wszystkiego pisał. Póki co fabuły nie zdradzam bo nie jest do końca opracowana.
Klasy które będą dostępne w grze to: Scout, Heavy Support, Light Support, Medic, Sniper oraz Engineer


Autorzy:

Design:
ANtY

Kodzik:
ANtY (waxx, thx za pomoc)

Grafika:
rapper

Muzyka:
"Riding on the edge" newgrounds.com


Screeny:
6ee8197d5b.jpg
Kliknij, aby powiększyć.

Aktualna wersja testowa:
2010.12.30 | 0.0.1 | 001
2010.12.30 | 0.0.2 | 002
Zauważyłem, że gra chyba lepiej działa na Radeonach niż GeForceach, prosiłbym o napisanie przy jakiej karcie graficznej jak się gra sprawowała (jest ograniczenie do 60 fps).
Przed odpaleniem gry należy zainstalować oalinst.exe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Dlaczego, w grafice jest biała otoczka ?

Wydaje mi się, że gdy cały sprite jest otoczony przez pixele z przezroczystością na ileś procent to po obracaniu sprie nie wyświetla się z białą otoczką, ale pewności nie mam. Będę musiał sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszna kupka w sumie. Postać mdle się porusza, nie ma żadnej fizyki. Właściwie nie wiadomo, co chciałeś tu zaprezentować.

Przewijanie ekranu to też jakieś dobre żarty. Wycentruj ekran na punkcie między pozycją gracza i kursora, wtedy będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Straszna kupka w sumie. Postać mdle się porusza, nie ma żadnej fizyki. Właściwie nie wiadomo, co chciałeś tu zaprezentować.

Przewijanie ekranu to też jakieś dobre żarty. Wycentruj ekran na punkcie między pozycją gracza i kursora, wtedy będzie git.

Chciałem się dowiedzieć, czy dobrze działa. To nie żadne demo, czy alpha.

 

edit: flaque, dzięki mistrzu za podpowiedź z tą kamerą. A tak długo myślałem jak to zrobić o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

2010.12.30 | 0.0.2 | 002

 

_________________________________

____________v.0.0.2______________

*Lepsze poruszanie kamerą (dzięki flaque)

*Dodany rozrzut przy strzelaniu

*Można strzelać przez niskie przeszkody (ale jest mała szansa, że pocisk jednak trafi w nią)

*Nowe dźwięki

*Nowa broń (przęłączamy się między brońmi klikając 1 i 2)

*Nowa przeszkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee co ty tu dajesz, 20 mb wlaczam a tu gosciu drzewko i jakies skrzynie,po ambitnym opisie myslalem ze jakiegos przeciwnika dasz czy cokolwiek co by sie dalo ocenic . No ale nic, w zasadzie nie podobaja mi sie: biale obwodki wokol spritow, slimacza predkosc lotu kul , dziwnie rwane/nerwowe(?nie wiem jak to opisac) ruchy kamery. Grafiki nie ma co oceniac bo widac ze pododajesz elementy, gameplayu nie da sie oceniac bo go nie ma, silnik ciezko ocenic bo jest dopiero co zaczety, muzyki nie ocenie bo slyszalem tylko 10 sekund. Lubie takie gierki wiec czekam na jakas grywalniejsza wersje, ale jesli wrzucasz takie dziesieciosekundowki to prosba nie wrzucaj chocby tej muzyki bo nie wiem co innego moze tam tyle wazyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwej- Jak to możliwe że w takiej gierce, w zasadzie pokazie w którym jest kilka obiektów mam 3 FPS?! Dragon Age mi na najwyższych śmiga.. Co jest Anty?

Mam grafikę Amd X1800 GTO 256 Mb

 

Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.
-1

 

Co do białej otoczki, liczy się to jaki kolor mają przezroczyste piksele na obrazku, otwórz obrazek w fotoszopie, obrysuj go takim kolorem jaki ma w każdym miejscu i wtedy dopiero wymaż w jakiś sposób tą otoczkę. Nieważne, że piksel jest przezroczysty - wszystkie kanały interpolują się i tak osobno, więc ten jeden piksel stycznie do kanału alpha obrazek musi mieć sensowny kolor. Przynajmniej u mnie działało ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Zrób z tego et w 2D a będzie mniam.

Czyli, że z multi? Jesli tak to byłoby trudno, bo nigdy multi nie robiłem :(

 

@Dawidds: wystarczy jak obrazki maja aa, znaczy kontur z przezroczystych pixeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.

w zyciu! Nic tak nie ogranicza topdownshootera jak bieganie w strone myszki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, no i sam fakt ze przewaznie majac giwere w lapie nie biegnie sie w strone w ktora sie strzela, tak robil tylko rambo i charles bronson, duzo wazniejsze jest strafe-owanie i chowanie sie za przeszkodami, a to kiedy ciagle sie obracasz (bo zalozmy ze przeciwnicy atakuja ze wszystkich stron) jest cholernie trudne przy chodzeniu kierunkowym. W zasadzie (wg mnie oczywiscie) takie sterowanie ma sens jedynie kiedy kamera obraca sie razem z graczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

53fd4b0b6f858ea1eeab9a4e475d471f.jpg

 

Jednak będzie multi. Co prawda ledwo programuje single i nie miałem nigdy styczności z multi ale co mi tam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

screenvi.jpg

 

Zaraz za zmianą głównego trybu gry na multi poszła również zmiana klimatu gry. W grze będą występowały dwie frakcje: Desertmen oraz Citizens. Akcja gry toczyć się będzie w świecie post apokaliptycznym.

 

Zmiany:

-Nowy wygląd postaci ( lekki pancerz, frakcja Desertmen )

-Dodałem możliwość uderzania pięściami (udało się na screenie ten moment uchwycić)

-Sporo nowych dźwięków

-Łączenie się z serwerem działa, póki co tylko łączenie działa prawidłowo :)

-Kilka bugów fixniętych w tym usunąłem spadek fpsów przy robieniu screena

-Usunięte białe otoczki w okół obiektów

 

Do czasu aż będzie się można na multi postrzelać raczej nie będzie wersji do ściągnięcia.

Jak ktoś chce to mogę upnąć wersję gdzie można do terrorystów postrzelać ( z 31.12.10 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

imo szkoda że zmieniłeś koncept, bo dowodzenie drużyną mnie jarało. No ale powodzenia z multi, może coś z tego wyjdzie, chociaż wątpię że uda ci się po tylu zmianach nie znudzić się projektem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Cień tego "murku" po lewej, powoduje że ów "murek" lata ...

Niestety wszystkie cienie powodują, że przedmioty latają, tylko na tym mocno to widać, będę musiał zmienić sposób ich rysowania.

 

@Wojzax: Jak znasz kogoś kto napisze ogarnięte AI to daj mi znać, bo ja nie dam rady ;)

Na multi też będzie teamowa współpraca (głównie dlatego, że to nie fragi będą się liczyły, a wykonywanie zadań, a tu bez wsparcia drużyny ani rusz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...