uzu13 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Mam obj_pocisk. W create ma sound_loop(sound). Z czasem tych pocisków pojawia mi się coraz więcej. Chcę zrobić, aby po pojawieniu się pocisku zaczął się odliczać czas i gdy dobiegnie końca sound ma się wyłączyć. Problem w tym, że gdy użyję sound_stop(sound) to ucichną wszystkie sound'sy. Mi chodzi o to aby każdy objekt miał swój "czas grania sound'a" . Rozumiecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 GML (create) moze=true; a=false; GML (step) if(moze) { a+=1; if(!sound_isplaying(sound)) sound_play(sound) if(a==100) moze=false; } Możesz to także zrobić za pomocą alarmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Bez DLL nie widzę takiej opcji, bo GM nie zwraca uchwytu na grany dźwięk. Nie da sie zatrzymać jednego odgłosu gdy odtwarzane jest 10 tych samych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się