Kazik1 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Powiedzmy że jest sobie obiekt A i obiekt B są od siebie oddalone, obiekt B stoi w miejscu ale obiekt A zbliża się do niego po zetknięciu z obiektem B automatycznie włącza się niewidzialny stoper odliczający 5 sekund, jeżeli obiekt A nadal dotyka obiekt B a 5 sekund mineło przenosi go do innego roomu.Natomiast gdy obiekt A w czasie 5 sekund odejdzie od obiektu B stoper się wyłącza zrozumiałe?? to teraz pomóżcie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 W kolizji: GML if alarm[0] < 0 { alarm[0] = room_speed*5 } Bo o ile dobrze pamiętam alarm gdy nieaktywny ma wartość -1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Powyższe nie zatrzyma odliczania po wyjściu z kolizji, a on chce by był zatrzymany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 No to zrób zmienną w create np. moj_alarm = room_speed*5 kolizja = false a w kolizji moj_alarm -= 1 kojizja = true a w step GML if moj_alarm < 1 { room_goto() } if !kolizja { moj_alarm = room_speed*5 } kolizja = false Tylko czy kolizje są sprawdzane po czy przed stepem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się