ALT Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Czego nie wyświetla mi textur,zamiast nich obiek jest czarny,kod na rysowanie obj ground: GML d3d_draw_block(x,y,16,x+16,y+16,-16,tex_flr,1,4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Zapewne nie masz nigdzie źródeł światła a włączony jest tryb ze światłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 nie mam włączonego światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 pokaż kod texturki, tex_flr EDIT: jak robisz ją ze sprita to musi być tex_flr = sprite_get_texture(bla, bla) a jak z backgrounda no to tex_flr = background_get_texture(bla) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 kolor byś ustawił na biały, bo domyślny to czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 game maker se ze mnie jaja robi,dałem zamiast textury kolor,i nagle texture rysuje,LOL. Edit:A tera kiedy poruszam się playerem zostawia klony,screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 umiesz pisać inaczej niż "tera kiedy...", "czego nie działa..."?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Instancja kamery musi być pierwsza tzn. jej id musi być mniejsze od id instancji wyświetlających te twoje boxy. Idąc dalej bo pewnie później zapytasz i o interface, to HUD musi być rysowany ostatni. kamera<świat<HUD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 w roomie ustaw ptaszka draw background color Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 czarny kolir rooma to specjalnie taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 nie rozumesz. jesli ten ptaszek jest odznaczony to nie rysuje koloru tla tym samym nie czysci bufora kolorow tym samym masz to co pokazales na screenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Taradam! GML draw_set_color(c_white); :borek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Co to kurde ma być?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Chyba odpowiedz na twoje 1 pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 ALT, dobrze ci mówi a ty do niego "warczysz"... u siebie w upie miałem przykład... crazy city Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się