Will Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 proszę cie... nie mów jak doda -.- Po co mam dawać source skoro twierdzisz że mój kod jest do d... niczego ?? po to żeby się czegoś nauczyć? Przede wszystkim kod jest mało czytelny. Nie wstawiaj all do jednego/dwóch plików. Masz aktora C_GRACZ(to C ma jakieś zastosowanie?) to zrób mu pliki z *.h i *.cpp deklaracje w pliku nagłówkowym definicje w cpp. Docenisz to później jak będziesz miał większe projekty na głowie. Przykład : file: Gracz.h class Gracz: public XE_Actor { public: /* update.. blablabal */ void update(); /* render blablala */ void render(); private: //blabla int data; //blabla object* ptr; }; file: Gracz.cpp #include"Gracz.h" void Gracz::update() { //code } void Gracz::render() { } Nie odwołuj się do obiektów przez stringi(np: Game.Sprites.Access( "spr_gracz2" )) to jest cholernie wolne. Używaj indexów/uchwytów albo hash-niętych stringów(w unrealu bodajże nazywane jest to "name" możesz też często to znaleźć jako StringId). Nie dawaj żadnych danych jako public w klasach. Od tego typu konstrukcji masz POD'y. class C_BONUS : public XE_ACTOR2D { public: XE_VECTOR pos; int hp; ... Jak już pisałem nie korzystaj z alokacji na stercie jeśli nie musisz. Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+20 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+40 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+60 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+80 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+100 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+120 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+140 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+160 ) ) ); Game.RegisterActor( "MALY_KOLEC", new C_MALY_KOLEC( XE_VECTOR( Position.X+9, Position.Y+180 ) ) ); Jest to bardzo wolne+fragmentacja pamięci+masa pamięci się marnuje. Zamias tego w klasie WYRZUTNIA_KOLCOW: private: MALY_KOLEC m_aKolce[10]; Dodaj sobie tylko odpowiednie metody manipulujące i po problemie lub skorzystaj z alokatorów jakie oferuje silnik. Zyskujesz na prędkości/pamięci/bezpieczeństwie. void C_MALY_KOLEC::Render() { DrawSprite(); } Po co to? Jeśli korzystasz z standarowego renderowania to silnik to załapie i sam wyrenderuje co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Dla mnie gra w wykonaniu jest po prostu... dostałbym kare za wulgaryzm :) Pomysł nie jest jeszcze taki do bani, więc się postaraj i popraw to i owo a może coś tam osiągniesz. Ode mnie masz 2/5 (za pomysł) I nie popisuj się takimi długimi kodami, bo można to zrobić krócej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 I nie popisuj się takimi długimi kodami, bo można to zrobić krócej. Zaprezentuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ja bym chętnie napisał krócej, ale dopiero co wróciłem z Węgier a do tego piszę co innego xD Serio, popracuj nad tym kodem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Zaprezentuj :) Można zrobić krócej, a nie będę ci dzieciaku prezentował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Można zrobić krócej, a nie będę ci dzieciaku prezentował. Po 1. Nie dzieciaku. Jesteś tylko rok starszy( a bynajmniej pisze że masz 18 lat )... Po 2. Nie napisałbyś tego... za cienki w majtach jesteś -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 @przykryziom Jak zwykł mawiać Jaklub - idź macać cycki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 bez kłotni mi tu Żuczki, bo Was wykastruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 @DobryZiom(mój panie) Jak zwykł mawiać Jaklub - idź macać cycki. Bardzo chętnie, tylko nie twoje :) YXE, jak jest spokojny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 @up nie zmieniaj tak cytatów(przykryziom = dobryziom mój panie) Po 1. Nie dzieciaku. Jesteś tylko rok starszy( a bynajmniej pisze że masz 18 lat )... to, że jesteś dzieciakiem(bo jesteś) zależy od twojego poziomu rozmowy i inteligencji, a nie od wieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 to, że jesteś dzieciakiem(bo jesteś) zależy od twojego poziomu rozmowy i inteligencji, a nie od wieku Ahh... więc co jest ze mną nie tak? hmm? mistrzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Zachowujesz się jak wyszczekane dziecko z polskich blokowisk, ot co. Temat zamknąć należy bo o xenonie możecie sobie na forum psichixa gadać a i kłótni nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 powtórzę: idź macać cycki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi