MXQ Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 cześć! czy istnieje jakaś funkcja, która sprawdza czy objekt X jest w promieniu np. 4 pikseli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Może distance_to_point albo distance_to_obiect? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 1. obiekt 2. distance_to_object, właśnie. distance_to_point mierzy odległość do punktu, a point_distance między dwoma punktami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 GML o = instance_nearest(x,y,obiektX); if (o != noone) { if (point_distance(x,y,o.x,o.y) <= 4) show_message("Jest w promieniu 4px!"); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 ale po co point_distance? IMHO łatwiej byłoby zrobić zamiast tego distance_to_object(o) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 ok dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 point_distance jest dokladniejszy gdyz sprawdza odleglosc z punktu do punktu, a nie jak to w przypadku drugiej funkcji z punktu do obiektu (dowolnej jego krawedzi) czy jak kto woli, do kawalka sprite'a obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 collision_circle również sprawdzi się w tym wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się