I am Lord Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Gravity Racer Alpha Gatunek: Wyścigowa / Strzelanka ( motywu strzelanki jeszcze nie ma w tej wersji )Opis: Kolejny klon jednej z gier PSX NetYaroze w moim wydaniu. Oryginał nosi nazwę " ", która to z kolei jest klonem Gry na Amigę o tytule "Gravity Force". Można powiedzieć że robię klona, klona :P. W wersji, którą wam teraz daję jest tylko rozgrywka na jednego gracza, w trybie wyścigu z improwizowanym HighScore. W pełnej zamierzam zrobić HighScore online. Będzie można grać na jednego, na dwóch lub przez multi. Na razie planuję zrobić 2 tryby gry: Deathmatch oraz wyścig inne tryby zapewne wyjdą w praniu.Download: >>Gravity Racer Alpha poprawka<<Rozmiar pliku: 1.46 MBAutorzy:Programowanie: Jakub MichalskiGrafika: Uwaga to są tylko place holdery, zrobione przezemnie.Dźwięki: 2 dźwięki są moje, jest to rysowanie o ziemię ( kiedy pojawiają się iskry ) a reszta z FlashKit.com Screeny: Wylądowanie na ziemię.https://gmclan.org/up539_6_screenshot101.html Nowy rekord okrążenia w tym wyścigu.https://gmclan.org/up539_6_screenshot102.html Rozbiłem się.https://gmclan.org/up539_6_screenshot103.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Znalazłem bug-a , w pewnym miejscu pojazd zaklinował się w skałach. proszę screen: https://gmclan.org/up6767_6_bug.html Po za tym, mało jest możliwości w grze i przez co się szybko nudzi;] 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 O cholera faktycznie też udało mi się zaklinować, testowałem wiele razy ale nigdy mi się nie zaklinował. Będę musiał coś z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Gra niczego sobie to tylko demo a ja zawsze oceniam łagodnie więc masz 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Dobra sorki za ten bug z kolizją, wstawiłem o jeden minus za dużo w kodzie który oblicza prędkość pionową :P ( zamiast wypychać to wbijał statek w ziemię ). Macie wrzuciłem już poprawioną wersję. @up To nie Demko, Demo to okrojona wersja pełna, to co dałem to wersja Alpha, do testowania jest praktycznie tylko silnik fizyczny i lekki game play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Troszkę za wcześnie nawet na prezentacje silnika. W sumie nie ma tu co oceniać jak narazie. Jak na razie nie przekonałeś mnie do tej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Gra ma spory potencjał. Mile widziany multiplayer (ale żeby pograć z osobą siedzącą obok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Oo nie spodziewałem się że ktoś to odkopie. Pracę nad grą trochę wstrzymałem bo potrzebuję napisania do niej AI komputerowych graczy, nie mam w tym ani doświadczenia ani wiedzy dlatego studiuję książkę pt: "AI game programming wisdom" I tom. Jak poznam podstawy programowania dobrego AI to zacznę kontynuować projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się