iczigo Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Mam takie pytanie czy w game maker, albo przy pomocy jakiegoś silnika można zrobić tak że wybierze się kilka plików graficznych i ustali dla każdego prędkość przeskoku itp. i zrobi się z nich gif. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 c++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Proszę o coś bardziej konkretnego i jak w c++ to w jaki sposób? Bardziej chcę wiedzieć jak to zrobić w GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Może niech wczyta obrazy jako sprity, spyta się o prędkość, a potem wyświetla sprity z podaną prędkością i nagrywa wszystko, na koniec zapisać jako gif i jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_Interchange_Format - tu masz nagłówki gifa, na tej podstawie mozna go sobie stworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Próbowałem sposobem gnyska przeczytałem wszystko próbowałem pracować z bajtami w GM i nic. Proszę o dalszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się