Skocz do zawartości

The Spirit of War (zapowiedź tej Sagi)


maciek220896

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: The Spirit of War

 

Gatunek: Multi-gatunek, zależnie od wybranej kampani

 

Opis: Postanowiłem wypuścić grę The Spirit of War, gra w której będziemy mieli kilka kampani do przejścia. Kampanie te będą wydawanie osobno po pewnym czasie. Sama gra będzie polegała na zwalczaniu terroryzmu na różnych światach i w róznych wymiarach. Kampanie te będą uruchamiane w specjalnym oprogramowaniu. Między innymi przyjdzie nam zwiedzić:

 

Kampania 1:

 

Strzelanka Platformowa. Dostajemy bronie i zwalczamy wraz z kolegami terrorystów. Możliwe będą granaty, bomby inne bronie masowej zagłady. Scenariuszu jeszcze nie ma. Termin wydania kampani nieznany.

 

Kampania 2:

 

Triki z Mario Brosem? Nic prostrzego! Znów powrócimy w 8-bitowym stylu do gry. Tym razem nasz ulubieniec bedzie potrafił odbijać się od ściany (tzn. Wall Jump), wykonywać wysokie salda do tyłu oraz długie i niskie skoki. Będzie też możliwość cofania czasu. Scenariuszu jeszcze brak. Gra ukaże się już niedługo.

 

Kampania 3:

 

RTS (Real Time Strategy). Budujemy budynki i wysyłamy osadników aby zbierali surowce oraz wojaków aby walczyli. Scenariuszu brak. Gra stoi pod POWAŻNYM znakiem zapytania.

 

Kampania 4:

 

TDS (Tower Defensive Strategy). Stawiamy wieżyczki aby broniły drogi przed terrorystami. Większych planów brak. Nie wiadomo czy też wyjdzie.

 

Kampania 5:

 

Platformówka w której będziemy śledzić w mieście terrorystów. Wachlarz ruchów bohatera będzie bardzo bogaty od Wall Jumpów do Fallingów poprzez Motion Blur. Brak scenariusza. Jest wielkie podobieństwo, że ta kampania wyjdzie.

 

Więcej pomysłów na kampanie nie mam. Może coś doradzicie. Tylko tak na poważnie.

 

 

Autorzy: maciek220896, reszta będzie w Creditach danej kampani.

Programowanie:
maciek220896, reszta będzie w Creditach danej kampani.

Fabuła:
maciek22089, reszta będzie w Creditach danej kampani.

Grafika:
maciek22089, reszta będzie w Creditach danej kampani.

Muzyka:
maciek22089, reszta będzie w Creditach danej kampani.

Screeny:

kampania1.jpg
- Screen z Kampani 1

 

kampania2.jpg
- Screen z Kampani 2

 

 

 

Co o tym sądzicie. Niedługo wystawie zapowiedź kampani 2. Kampanie będą wychodzić nie pokolei. W którą z kampani zagrałbyś najbardziej? Więcej informacji o tej grze na:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis: Postanowiłem wypuścić grę The Spirit of War, gra w której będziemy mieli kilka kampani do przejścia. Kampanie te będą wydawanie osobno po pewnym czasie. Sama gra będzie polegała na zwalczaniu terroryzmu na różnych światach i w róznych wymiarach. Kampanie te będą uruchamiane w specjalnym oprogramowaniu. Między innymi przyjdzie nam zwiedzić:

Triki z Mario Brosem? Nic prostrzego! Znów powrócimy w 8-bitowym stylu do gry. Tym razem nasz ulubieniec bedzie potrafił odbijać się od ściany (tzn. Wall Jump), wykonywać wysokie salda do tyłu oraz długie i niskie skoki. Będzie też możliwość cofania czasu. Scenariuszu jeszcze brak. Gra ukaże się już niedługo.

Co ma jedno z drugim wspólnego? Hem? Nic.

Fabuły nie mam, ale naściągałem parę fajnych silników, więc dodam menu i wydam jako grę.

Wyjdź proszę innymi drzwiami bo te co ostatnio wklejałem zostały usuniete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale te silniki nie są twoje

Przypomnę wszystkim którzy myślą w ten sposób:

nie, to nie jest grzech użyć danego silnika, nawet w całości zerżniętego, bo po to one są robione by ich ludzie używali i autora szczerze mało interesuje czy user zmieni grafiki czy też reszte. Przestańcie wrzucać ludziom za to że nie zmienili ponad 90% przykładu który wykorzystali. Napisali jaki i czyj przykład/silnik został użyty? To mogą go używać w tak niezmienionej formie na ile to licencja pozwala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania 5:

 

Platformówka w której będziemy śledzić w mieście terrorystów. Wachlarz ruchów bohatera będzie bardzo bogaty od Wall Jumpów do Fallingów poprzez Motion Blur. Brak scenariusza. Jest wielkie podobieństwo, że ta kampania wyjdzie.

Rozmyje swoje ruchy przez co wrogowie go nie będą widzieć? Zaintrygowałeś mnie. Opisz dokładniej ten ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
bardzo bogaty od Wall Jumpów do Fallingów poprzez Motion Blur.

Falling to jakaś nowość? Szczególnie ciekawa wydaje się możliwość wykonywania motion blura bohaterem.

 

Grafika: maciek22089, reszta będzie w Creditach danej kampani.

Żadna z graficzek na screenach nie jest twoja, chyba, że te brązowe kwadraty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
I właśnie dzisiaj zrozumiałem, że polska scena GM leży.

Spójrz na AT, Beaver Builder ostatnio, niedługo jeszcze coś będzie. Właśnie ja wczoraj pomyślałem odwrotnie - odradza się (chociaż myślę w kategorii sceny indie w polsce, a nie only gm, ale to bez różnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom "nowych" ciągle spada. kiedyś tworzyli przeciętne gry, później fatalne, a teraz niektórzy traktują gmclan jak jakieś zadane.pl. wypada docenić tych, którzy coś robią (czasem wychodzi nieźle). fajnie, że w tym roku pojawiło się parę dobrych tytułów, ale to tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowiada się naprawdę solidna produkcja!

 

1/5

 

 

Fabuły nie mam, ale naściągałem parę fajnych silników, więc dodam menu i wydam jako grę.

aaaaaaaaaaahahahahahhaahhaha!!!!!!!!

ja pieprzę, naprawdę dawno się tak nie uśmiałem czytając gmc :33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drażni mnie że ludzie piszą "Mario Brosa".

On ma na nazwisko nie Bros tylko Mario, czyli Mario Mario i jego brat Luigi Mario.

a tytuł gry to jest Super Mario Bros, czyli na polski: Super Bracia Mario.

Bros to skrót od brothers czyli bracia.

@ maciek220896 Popraw ten straszny błąd proszę.

EDIT:

Bros to może być w spreju. :D

Dowód jest tu

EDIT 2:

@ maciek220896 Pomysł na crossover jest niezły tak trzymaj!!!!!!!!!1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piedro, mnie też to wkurza. Mój kolega na przykład cały czas mówi na Kratosa z gry "godofwar" ("no i sobie łaziłem tym godofwarem" itp.) :blink: . A co do gry, to jakoś nie widzę jej przyszłości (radziłbym zacząć od gry z czarnymi prostokącikami w roli głównej, a napisanej przez siebie, a nie od kopiowania cudzych silników, których nawet w połowie nie rozumiesz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...