iczigo Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Programuje w ultimate3d i chce, żeby kamera nie wchodziła mi do różnych rzeczy (do środka) tylko hamowała się na nich. To znaczy steruję kamerą poprzez mysz i kiedy postać stio tyłem do szafy ja ja obrócę kamerę to ona mi do niej wnika jak to zmienić? Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 obiekt kamery musi liczyć kolizje z modelami w punkcie z którego kamera patrzy. Jeśli jest kolizja to albo wraca na poprzednią pozycję albo zmniejsza swoją odległość od kamery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Na stronie U3D są takowe przykłady, poszukaj dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Strona U3D - szukałem i nie umiem znaleźć, zciągnałem wszystkie przykłady i w każdym kamera wchodzi w rożne obiekty. Wyjaśnienie ΨΧΞ - okej, ale jak to zrobić? Proszę o link do tego przykładu na U3D i o dalsze propozycje, na rozwiązanie błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się