Mentoss Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Inicjuję tryb 3D, ustawiam projekcję, drawuję bloczka i nic nie widać. 0 tekstur, zamiast nich wszystko jest czarne. O co może chodzić ? d3d_set_lighting mam na false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 W create dodaj linię GML (Create) // (...) draw_set_color( c_white ); // (...)</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 W obiekcie głównym gdzie masz d3d_start, dodaj linijkę d3d_set_lighting(false) jeśli już taką masz to widocznie jest tak jak mówi @Konrad-GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 :D :D :D Działa... a jak zrobić żeby się do myszki teraz obracało >>> bo jak na razie to point_direction nawala. zupełnie inne kierunki robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 jeśli chodzi ci o mouselook to masz z jakiegoś przykładu: GML //MOUSELOOK //get display dimensions display_w=display_get_width(); display_h=display_get_height(); //calculate motion change_x=(display_mouse_get_x()-display_w/2)/16; change_y=(display_mouse_get_y()-display_h/2)/12; //move cam direction-=change_x zdirection+=change_y //limit the zdirection if zdirection<-90 then {zdirection=-90;} else if zdirection>90 then {zdirection=90;} //set mouse back display_mouse_set(display_w/2,display_h/2); to w stepie. a w drawie: GML //DRAW WHAT CAMERA SEES xf=obj_Character.x; //x to look from yf=obj_Character.y; //y to look from zf=obj_Character.z+64; //z to look from xt=xf+cos(degtorad(direction)); //x to look to (with direction) yt=yf-sin(degtorad(direction)); //y to look to (with direction) zt=zf-sin(degtorad(zdirection)); //z to look to (with z direction) d3d_set_projection(xf,yf,zf, xt,yt,zt, 0,0,1); //look from & to</span></span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 nie mouselook... poruszanie bohaterem z widoku trzeciej osobie w takiej perspektywie. Na point_direction sie dziala: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Wystarczy odpowiednio ustawić kamerę, wykonać polecenie i ją zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Na 3D się nie znam, ale wg mnie, point_direction powinno działać. Czy model obraca się 'skokowo', czy płynnie, ale obrócony np. 180 stopni od kierunku do punktu? Może być też zależne od tego, od jakich punktów używasz funkcji point_direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 ma on tworzyć w kierunku myszy, tymczasem sam zobacz -> (...) te kierunki nie są zbyt dokładne Edit: O! Działa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się