Adriann Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Więc,mam taki problemik,robię grę ze statami kosmicznymi,ustawiłem kamerkę wszystko ładnie pięknie,tylko nie potrafię sprawić by tooo room się obracał a nie tylko sprites,jest tak: A ja chcę by było tak: czyli sprites jest w jednym miejscu a gdy statek sie porusza obraca sie room,mam nadzieję że wiecie co próbowałem wam przekazać moim prymitywnym dialektem xD Proszę o pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Jeżeli sprita statku masz narysowanego w prawo to: GML view_angle[ 0 ] = - statek.image_angle + 90; A tylko że będziesz miał wtedy problem z HUDem chyba że jest rysowany na innnym viewie to wtedy nie :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Dzięki,zmajstruję coś z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Do oHud na początku Drawa dodaj d3d_set_projection_ortho(view_xview[], view_yview[0], view_hview[0], view_wview[0], view_angle); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 a po co projekcja d3d?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Żeby był lepszy efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 taaa, ale czy wtedy nie będzie musiał inicjować i roibić z zastosowaniem d3d ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się