Skocz do zawartości

Souljah - v0.5 download


propaganja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SOULJAH: babylon burnin

v. 05 (za duzo na demo, za malo na bete, jak to nazwac?)

 

sjcave.th.jpg

 

sjmenu.th.png

 

solja1.th.jpg

 

Produkcja: programowanie,graficzenie,muzyczenie,reszta = ja, tylko dzwieki z netu (i tak do wymiany), i w 2 minigierkach pojawia sie bloom od Psychixa

 

Jak powiedzialem tek zrobilem. Mozecie to nazwac otwartym beta testem. Sporo osob gre juz zna (w koncu mecze ja z przerwami od wielu wielu lat), Ci ktorzy nie znaja maja okazje poznac. Od razu mowie ze gra ma mnostwo zapchajdziur, w tym:

-niedokonczone menu, nieaktywna opcja "chalanges", nieaktywna opcja "achievments", nie mozna jeszcze grac padem

-nie da sie umrzec, w zasadzie ekran robi sie taki czerwony ze nic nie widac, po tym mozna latwo poznac ze powinnismy juz nie zyc. ale fakt faktem zyjemy

-mozna latac po mapie bez jakiejkolwiek kolejnosci (dla ulatwienia testowania nie ma opcji save, za to mozemy zaczac od dowolnego momentu)

-mozna oszukiwac (insert na ekranach skilli dodaje nam bonusowego expa[swoja droga obydwa ekrany sa bardzo nieskonczone [i graficznie i pod wzgledem zawartosci])

-brak komiksow miedzy misjami, czasem po prostu dziaja sie dziwne rzeczy, np idziesz idziesz a tu nagle pojawia sie nie wiadomo skad 4 ziomkow ktorzy ida z toba, wszystko bedzie oczywiscie wyjasnione przerywnikami fabularnymi, ale tych narazie brak komiksow jak nie bylo tak nie bedzie, za to pakuje przerywnikow animowanych ile wlezie.

-brak jakiejs specjalnej optymalizacji. Polowa spritow znajduje sie jeszcze w pliku exe, dlatego sam plik wazy swoje (17mb), gra sie moze sporo wczytywac i zrec ram. w jakims zakresie oczywiscie to poprawie w kolejnych wersjach

-nie do konca wywazone moce sensi (jesli nie uzywamy "cheatu" z expem - naprawde nie polecam inwestowania w tarcze)

-acha glupi blad, w czasie grania wybierajac moce sensi "tarcza" i "leczenie" zamienily sie ikonkami. zawsze zapominam poprawic. wstyd.

-leczenie ziomkow jest jak najbardziej nieaktywne

-wiekszosc dzwiekow bedzie zmieniona

-bledy ortograficzne, i ogolnie cala "jamajszczyzna" bedzie poprawiona

-fabule tez troche zmienie, wyspa po ktorej chodzimy nie bedzie sie w pelnej wersji nazywac Jamajka, walne jakis wyimaginowany wesoly kraik tak wiec nie chodzimy juz po jamajce, ale po znacznie wyspie I-land, ktora mimo wielu podobienstw do jamajki jest zdecydowanie bardziej zroznicowana klimatycznie

-brak sklepu. zaczynamy zabawe z kilkoma przedmiotami i musza nam one wystarczyc bo nie ma bata na zdobycie kolejnych

-ekrany ladowania bardzo ale to bardzo do wymiany

-mocy "zamrazanie" nie trzeba kupowac (zreszta nawet sie nie da) jest ona nabita na 3 poziom z automatu.

-wiekszosc dzwiekow w tym chamski ryk "jaaaah rastafarai" przy wykonywaniu wiekszosci duchowych czynnosci (jak palenie marihuany) - do wymiany

-muzyczka jest srednio dopasowana do akcji, wrzucalem na chybil trafil, w pelnej wersji jakos to ladniej odpimpuje

-acha, 2 czy 3 loadingi w grze (w tym ten pierwszy moga troche trwac. gra sie prawdopodobnie nie zwiesi, ale nie ma zadnego paska postepu informujacego ile sie wgralo ile zostalo. oczywiscie do poprawy) co prawda loadingi nadal swoje trwaja (niestety jest to fizycznie nie mozliwe ladowac te wszystkie mb w pare sekund) za to pasek postepu uczciwie przekonuje ze nic sie nie zawiesilo. A i tak jestem pozytywnie zaskoczony apropo optymalizacji, po doswiadczeniach z tripem czy lucky dayem nie jestem w stanie zrozumiec jakim sposobem tak duza gra, z taka iloscia obiektow na mapach i obliczen chodzi tak szybko. Zero scinki na naprawde starych kompach, a przeciez nie ma jeszcze nawet deaktywacji obiektow za viewem. Plakac nie mam zamiaru :]

-czerwona kulka w ikonie :-0

-brak intra

-logo propaganja positive na starcie heheh czasy oldschoolu.

-dzwieki sie psuja przy walce z krokiem i mistrzem yoda. teraz zauwazylem. do poprawy.

-motion blur prawdopodobnie zostanie wypieprzony

-cos jest nie tak z upadaniem po skoku. teraz zauwazylem

-WIELKI ZOLTY NAPIS COMBOx50 wyglada tragicznie. sposob naliczanai tez zreszta jest lekko naciagany przy niektorych przeciwnikach.

 

*tak sobie zaznaczam (skreslam) co juz poprawilem. jak bedzie tego wiecej wrzuce update

 

 

dluga lista, ale bez strachu, bo teraz wypisze to co juz jest:

-duzo duzo ciosow i technik wyniszczania sil babylonu

-10 misji hmmm teraz to ich bedzie z 30, jako ze dodalem sporo misji pobocznych

-12 czy 13 roznych przeciwnikow. ciezko sie doliczyc z pamieci (bossow nie liczac)

-moze nie skonczony ale sprawnie dzialajacy ekwipunek, i 7 mocy sensi, z ktorych wiekszosc daje jakataka radosc z uzywania (polecam jah fly, i jah freeze)

-kilkunastu ziomkow do (mniej lub bardziej przydatnej )pomocy

-eksterminacja naprawde duzych ilosci potworasow

-zmienne warunki pogodowe :-0 no i jakotaka roznorodnosc lokacji

-wszystko to za co kazdy kocha souljah :D

 

a i napisze jeszcze z czym to sie je:

 

strzalki w lewo i prawo - chodzenie

shift - "Nitro" zwane po polsku bieganiem

sterzalki w gore i w dol - pomocne przy wykonywaniu combosow

spacja - skok

Z- pioncha, dynka

X- wszelkiej masci kopniaki

(lista combosow? nie ma, ale gra ma calkiem fajny system podpowiedzi, wiec sie raczej nie zgubicie)

C - uzywanie mocy sensji

C ze strzalka w dol - uzywanie przedmiotow

A - zmiana przedmiotu

spacja - skoki *zapomnialem napisac a to przeciez najwazniejsze. a w locie po przycelowaniu strzalkami polecam wcisnac Z zeby wykonac skok na zidana, ew C zeby polatac jesli masz wybrana moc jah fly

{

1-jah fire

2-jah fly

3-jah warrior

4-Jah fist = wybor mocy sensi

5-Jah heal

6-Jah shield

7-Jah freeze

}

 

 

oszukiwanie:

 

insert - dodatkowe skill pointy w ekranie postaci

F2 - przeskoczenie poziomu (na wypadek jakby sie cos spieprzylo)

F3 - reset gry

 

nie pozostaje mi nic innego niz zyczyc wam milej eksterminacji brzydali i potworow.

A i piszcie o wszystkich napotkanych bledach i niedorobkach nie wymienionych na poczatku tematu.

 

LINK:

 

 

http://www.sendspace.com/file/hwrtzm

85 mb

 

EDIT

A dla ciekawych jak sie to wszystko zaczelo, maly bonus ktory wlasnie znalazlem, stara, pierwsza wersja (to co dalem wczesniej mimo identycznej nazwy to remake) i moja pierwsza proba podejscia do tematu:

http://64digits.com/games/index.php?cmd=vi...ame&id=2731

waga 44mb

usmialem sie jak w to pogralem :) data dodania: Jan 07, 2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden level z lwem i jakimś typkiem z naszych, na ciemnej wyspie gdzie się bije ze szkieletorami zaciął mi się, wszystkich wybiłem a nie mogłem iść dalej.

 

No wlasnie, ostatnio poprawilem to w kilku mapkach ale widze mogly zostac jakies pozostalosci. polecam w takich przypadkach przycisk F2. poprawie w razie jakiegos szybkiego update.

 

85mb? :D Nie ściągnę bo mi net dzisiaj w pizz...du zamula :/ Po screenach widać że nawet nawet :D Jutro ściągnę i zobaczę :]

 

noo, gra jest troche obszerna :)

 

 

"chalanges"?

Takie bonusowe tryby, walka z kolejnymi falami wrogow w koloseum, przetrwanie gdzie na zwyciestwo w zasadzie nie ma co liczyc, biegi na czas z elementami walki i latanie przy uzyciu jah fly i omijanie przeszkod. w "demku" nie ma bo niedopracowane jeszcze

 

Napiszcie mi jak wyglada sprawa z poziomem trudnosci (ostatnio bylo za ciezko, teraz sporo naulatwialem), sterowaniem itp?

 

A dla ciekawych jak sie to wszystko zaczelo, maly bonus ktory wlasnie znalazlem, stara, pierwsza wersja (to co dalem wczesniej mimo identycznej nazwy to remake) i moja pierwsza proba podejscia do tematu:

http://64digits.com/games/index.php?cmd=vi...ame&id=2731

waga 44mb

usmialem sie jak w to pogralem data dodania: Jan 07, 2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ozesz kur... wrzucilem wam wersje ze znikajacymi trupami :D

sprobuje jutro pojutrze wrzucic exeka z poprawionymi co bardziej razacymi bledami i niedogodnosciami do podmiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn im skill lepszy (i im mniej sprytny przeciwnik) tym czesciej uniknie ciosow, potem wchodza kontrataki. samego zaslaniania sie na przycisk chyba nie dam bo jakos szczerze nie umiem sobie tego wyobrazic w tej grze jak bija go ze wszystkich stron [zabiloby to gameplay w tym wypadku] :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

bosso.jpg

zeby nie bylo ze sie lenie :] jeden z czterech nowych bossow (przyznam ze najwiekszy i najgrozniejszy)

oprocz tego dodalem o pare minigierek, mnostwo bonusow i przedmiotow o ktorych nie mam zbytnio ochoty sie na ten moment rozpisywac. W kazdym razie gra leci do przodu pelna para.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
no nie dziala. Byl to nikt nie sciagal, teraz trzeba czekac na nowa wersje a nie marudzic :]

gratuluję podejścia :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, wyznaje zasade "wrzuce jak bedzie wiecej zmian, i bardziej kompletne bo nie chce wrzucac gry z zbyt wieloma zapchajdziurami, szczegolnie ze wazy ponad 100mb" a serwis sendspace wyznaje zasade "wypieprzmy plik ktory jest na serwerze zbyt dlugo". Tak dla jasnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tiaa wlasnie podododawalem bossow praktycznie co misje zeby to wszystko urozmaicic. Wczesniej za duzo bylo w tym "diablo" (przeciwnicy rozniacy sie jedynie sila szybkoscia wytrzymaloscia, no i wygladem) teraz po dodadniu bossow ala god of war (chociaz jeden z bossow, w zasadzie najtrudniejszy, siega souljah do kolan :D), minigierek ala.. oblivion, gta? :D itp itd jakos bardziej to wszystko kupy sie trzyma, no i trzyma przed monitorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ciagle mysle jak to rozegrac. Puscilbym na zasadzie beta testow, zeby nie wywlekac zbyt wiele na wierzch szczegolnie ze ciagle licze na to, ze jesli sie uda pierwotny plan apropo soundtracku - to gra bedzie jednak komercyjna. Ale narazie wszystko pod wielkim znakiem zapytania stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tiaa grafika cyklopa ogolnie do wymiany, glownie jesli chodzi o tulow bo zbyt bardzo widac "poczatek" rak. No i dodam mu wielka szara szope ala albert einstein.

 

w ogole to schiza. Przeliczylem w koncu skille, i wyszlo ze jest ich 115 (plus moce sensi, ktorych, jesli liczac poziomy jest 30), i ze nie ma bata zeby wykupic je wszystkie przy jednym przejsciu gry. dlatego dodalem na szybko poziomy trudnosci, mozna teraz przejsc gre kilkakrotnie na roznych poziomach trudnosci nie kasujac umiejetnosci, ktorych powinno starczyc na jakies 3 przejscia gry. Ale to tam pic, mozliwosci rozwoju postaci sa nieograniczone, w sensie - kazdy kolejny poziom dodaje punkty HP, punkty SP (sensi points, cos w rodzaju many) i zwiekszajac obrazenia, do tego rozne misje daja rozne bonusy (znowu, zwiekszajac obrazenia i rozne inne historie), no i achievementy, ktore w przeciwienstwie do tych znanych z innych gier rowniez ulepszaja nasza postac. W skrocie wychodzi na to ze ile bys w ta gre nei gral - zawsze jest cos do ulepszenia. tak dla maniakow. I wielbicieli statystyk ktorzy chca sie pochwalic zdobytym poziomem, czy najmocniejszym ciosem (a z tym to w ogole jest koncepcja taka ze im wieksze combo,i im wiekszy skill - tym mocniejszy cios. W teori nie ma ograniczen, wszystko zalezy od umiejetnosci i souljah i gracza, do tego rozne rodzaje trawki ktorej palenie zwieksza chocby damage, do tego bonusy ktore wypadaja z"obitych" (bo przeciez nasz kochany SJ jest anty-przemocy nastawiony, i nikogo nie zabija) to wychodzi na to ze samo nabicie "jak najlepszego ciosu" to taki swoisty punkt honoru. A i jaka przyjemnosc kiedy powali sie groznego przeciwnika jednym mocnym strzalem. Sprobuje wpieprzyc jakis highscore online, zeby szlo porownywac sie z najlepszymi) mysle ze fajny przedluzacz rozgrywki, a sama kampania single player, liczac wszystkie misje zwykle plus poboczne - powinna starczyc na mniej wiecej 30-40 godzin grania. Teraz tylko prosi sie o multiplayer, ktory nie wiem czy dodam bo jestem laciem jesli o programowanie chodzi. Ale sie postaram ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nie trzeba przechodzic calego ;]

Ja kminie zawsze tak ze jesli gra jest dobra to lepiej zeby byla dluga niz krotka, jesli zalozmy dojde do polowy jakiegos nieziemskiego erpega - i na tym sie skonczy - to elegancko, poczucie spelnionego obowiazku (byle nie bylo dluzyzn i nudnych akcji), a jesli gra sie urywa po paru godzinach a ja nadal mam ochote nakopac dupska przeciwnikom - to cos jest nie tak :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...