baca Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jak zrobić żeby objekt poruszał się do z wektora A do wektora B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Czy w obojętnie jakiej bibliotece?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 obojętnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 jesli kierunek przedstawiasz jako wektor znormalizowany (lub nieznormalizowany, wtedy jest on kierunkiem i predkoscia) to wystarczy zwykle: vec c = a - b; a jesli kierunek to kat to obliczasz arctangens wektora a - b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Vector2 vec; vec = wektormyszki - wektorplajera; vec.Normalize(); wektorplajera += vec * speed; a normalizowac to umiesz co? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Normalizacja: vec2 v = [ x, y ]; vec2 n = [ v.x/|v|, v.y/|v| ]; // lub vec2 n = v/|v|, na jedno wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się