matik97 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Mam bohatera, który posiada wystającą z ciała lufę, i jak chce żeby na końcu lufy utworzył nabój, to jak jest zwrócony w jedną stronę to jest dobrze, a jak w inną to już źle (dałem tworzenie obiektu na x+10, y, i wiem że to jest źle, ale nie znam żadnej zmiennej, która by mi jeszcze uwzględniała image_angle). Można też dać center przy lufie, ale wtedy idiotycznie wygląda obracanie ludzika. Z góry dzięki za pomoc. Czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 względem środka (początku) lufy tworzysz przycisk na pozycji x->lenghdir_x(odległość od środka, kierunek) i na pozycji y->lenghdir_y(odległość od środka, kierunek) Punkt początkowy powinien zawsze znajdować się w tym samym miejscu względem obracającej się lufy (czyli być takim gwintem na którym się ona obraca). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 masz: https://gmclan.org/up6058_12_3e6655cfde.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik97 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dzięki, już sobie poradziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi