Ignifil Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Jak zrobić tak żeby po skończeniu animacji animacja sprita dalej 'leciała' ale od ostatniej klatki do pierwszej, i gdy wtedy dojdzie do pierwszej to zpowrotem do ostatniej i tak w nieskończoność!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 GML (create) image_speed=0; anim=-sprite_get_number(sprite_index); GML (step) anim+=0.5; // lub inna wartosc if anim>=sprite_get_number(sprite_index) anim-=sprite_get_number(sprite_index)*2; image_index=abs(anim); powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 image_speed=-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 image_speed=-1 to już nie lepiej image_single ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 image_single oficjalnie jest już przestarzałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Woot? image_single służy do czego innego niż image_speed. image_speed dynamicznie omija lub duplikuje poszczególne klatki animacji by sprawić wrażenie zmiany prędkości odtwarzania. image_index rozpoczyna przebieg animacji od wskazanej klatki image_single rozpoczyna przebieg animacji od wskazanej klatki i zatrzymuje animacje ( tj. połączenie tych 2 wyżej ) Więc: GML image_speed = 0; image_index = 23; to jest to samo co GML image_single = 23; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się