Skocz do zawartości

cofanie animacji


Ignifil

Rekomendowane odpowiedzi

GML (create)
image_speed=0;

anim=-sprite_get_number(sprite_index);

GML (step)
anim+=0.5; // lub inna wartosc

if anim>=sprite_get_number(sprite_index) anim-=sprite_get_number(sprite_index)*2;

image_index=abs(anim);

powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woot? image_single służy do czego innego niż image_speed.

 

image_speed dynamicznie omija lub duplikuje poszczególne klatki animacji by sprawić wrażenie zmiany prędkości odtwarzania.

image_index rozpoczyna przebieg animacji od wskazanej klatki

image_single rozpoczyna przebieg animacji od wskazanej klatki i zatrzymuje animacje ( tj. połączenie tych 2 wyżej )

 

Więc:

GML
image_speed = 0;

image_index = 23;

to jest to samo co

GML
image_single = 23;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...