Markuz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam was, właśnie udało mi się wrzucić do game makera mój pierwszy obiekt 3D , tylko że jak prosto z marzpiana wkleiłem ten kod, to ten obiekt "leży" tzn. jest poziomy, a chce aby stał pionowo. Jak to zrobić? d3d_set_transform_rotation ? I co dalej? Proszę o pomoc :) I można wyelminować jakoś te białe przerwy? To wina tekstury czy obiektu ? Czy gm-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 punkty wspólne ścian sie nie pokrywają, wina modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Czyli marzipan popełnia błędy tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 twórca modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Te białe krawędzie najprawdopodobniej pochodzą z twojej UV mapki: Po za tym możliwe że masz w modelu nakładające się na siebie wierzchołki: spacja>edit>vertices>remove doubles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 To wina tekstury :) Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 GML d3d_transform_set_rotation_x( -90 ); // Jeśli nie działa, spróbuj ze współrzędną Y drawModel(); // Rysuj model d3d_transform_set_identity(); // Resetuj każdą transformacje</span> Dla dociekliwych: Przesuń geometrię wyświetlanego modelu o texel: GML texel_x /= 0.5/view_wview[0]; texel_y /= 0.5/view_hview[0]; GML d3d_transform_set_translation( x-texel_x, y-texel_y, z-texel_y ); d3d_transform_add_rotation_x( -90 ); (...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się