Lollus Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Mam kodzik: game_load(asd) // czy jakoś tak Problem jest, gdy tego pliku nie ma, gra mi się zawiesza, jak zrobić, że jeśli plik istnieje to... ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Poszukaj w helpie na file_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 A jakie rozszerzenie bedzie miec ten plik? Bo dwa mi sie utworzyly jeden asd drugi asd.gmres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Nie wiem, nie korzystam z tego sposobu zapisu. Po prostu wpisz w if nazwy tych utworzonych plików i zobacz co się będzie działo. Metoda prób i błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 taka nazwa jak dałeś w game_save() :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 if file_exists(asd){ game_load(asd); } else{ room_goto_next(); } Już mam. Dzięki i zamykam temat, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi