IamTheLaw Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Wytłumaczył by mi ktoś do czego służy time line w gm-ie? Kożystam z gm-a pare lat, i nadal nie wiem po co to jest, może ktoś mi wyjaśni? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Timeline w GM-ie służy do najróżniejszych celów, np. proste triggery w określonych przedziałach czasu, bardziej skomplikowane akcje, np. gdy chce się zrobić intro, można użyć timeline do zmieniania pewnej zmiennej w określonych przedziałach czasu itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Timeline to coś jak alarm :] To raczej przeżytek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Time line służy do robienie cut scenek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 to nie przeżytek ! :D to taki jakby alarm ale do wielu wykonań akcji :D np jak chcesz żeby co 10 sex się tworzyły obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 @UP to akurat był zły przykład. Timeline można sukcesywnie używać w robieniu tutoriali, gdzie naprzemian pojawiają się dymki, rusza się kamera, pojawiają się nowe instancje. Można go też niegłupio wykorzystać do zarządzania AI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 dlaczego twierdzisz że zły przykład ??? właśnie dobry ja tak robię z time linem :D nie wiem jak ty więc wiesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axe128 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Korzystałem z timelina to jest coś jak alarm tylko to po prostu linia czasu edytujemy to podobnie jak obiekt z różnica taką że naciśnięcie add dodaje moment wybieramy tam miejsce czasowe obiektu i ustawiamy co się będzie działo w tym momencie np. ruch możemy czynność definiować przy pomocy kodu lub klocków jest to bardzo przydatna funkcja Game Makera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 dlaczego twierdzisz że zły przykład ??? właśnie dobry ja tak robię z time linem :D nie wiem jak ty więc wiesz :) Ponieważ robienie czegoś w regularnych odstępach czasu jest akurat podstawą, którą powinieneś znać. Powinieneś również wiedzieć że do cyklicznych czynności w GMie wystarczą alarmy. W takim przypadku Timeline to grzech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się