Skocz do zawartości

Axe128

Użytkownicy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    DIS Corporation

O mnie

Osiągnięcia Axe128

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie wiedziałem ale chodzi mi o taki silnik 2d
  2. Witam szukam silniku "3d" podobnego do tego z gry doom i starych rpg'ów.Najważniejsze jest to żeby był on na swój rodzaj turowy.Za wszelkie odpowiedzi dziękuje.
  3. To co wysłał Nikas jest z RPG makera XP.
  4. Zrobiłem tak jak piszę Sasor ale głupio to wyglądało a postaci nie widać na początku dla tego że ustawiłem tryb w oknie (jak robiłem testy)i zapomniałem zmienić ale prawdopodobnie będę tworzył cos innego ale niewiadomo.Grę da się przejść bo ja przeszedłem 1szy i drugi a 3ci jak ktoś dojdzie nie jest dobrze dorobiony.
  5. Sorry za ten view ale jestem początkującym i niezbyt wiem jak go ustawić.
  6. Kojarzy mi się z conflict desert storm.
  7. Ja próbowałem kiedyś cracka ale niezbyt działa (teraz mam oryginala oczywiście).
  8. Tytuł: Mini Games Beta Demo Gatunek: Zręcznościowa Opis: Jest to zbiór różnych (trudnych) minigierek tworzonych przeze mnie.W wersji beta demo mamy dostępne tylko 3 minigry.Sorry za głupie screeny ale niechcący nie zapisałem projektu a przechodzenie z 1szej minigry do 3ciej trochę czasu by mi zajęło.Jest to moja pierwsza gra więc proszę o wyrozumiałe oceny i komentarze. Download: https://gmclan.org/up6712_4_Mini_Games.html Rozmiar pliku: 1044 KB Autorzy: Programowanie: Axe128 Fabuła: Axe128 Grafika: Axe128 I pliki które były dołączone do game makera Muzyka:Pliki dołączone do game makera Screeny: http://img688.imageshack.us/gal.php?g=screem2.png
  9. Ja pobrałem game makera nie pamiętam skąd i po prostu w google wpisałem game maker.pl.I wyszła ta strona.
  10. Mógłbyś bardziej sprecyzować wygląd.
  11. Wykonawca-Rammstein Tytuł-Asche zu Asche Album-Herzeleid Rok wydania-1995 Link na yt http://www.youtube.com/watch?v=l5ZIZR8LWCw...feature=related
  12. Nie kapuje o co chodzi ale spróbój tego kodu biegi będą zmieniane przy pomocy klawiszy 1,2,3,4,5,6,7 (1 jako wsteczny) w create GML { biegi_1-7=0 } W key pressed 1 (i w każdym key pressed 1,2,3,4,5,6,7 to samo jedynie zmieniasz liczbę w wyrażeniu biegi) GML { biegi_1-7=1 }
  13. Axe128

    Wasze pulpity

    Sry niewiem jak się wstawia na inne strony imageshark czy coś takiego. Edit już naprawione.
  14. Korzystałem z timelina to jest coś jak alarm tylko to po prostu linia czasu edytujemy to podobnie jak obiekt z różnica taką że naciśnięcie add dodaje moment wybieramy tam miejsce czasowe obiektu i ustawiamy co się będzie działo w tym momencie np. ruch możemy czynność definiować przy pomocy kodu lub klocków jest to bardzo przydatna funkcja Game Makera.
  15. Fajnie się zapowiada,mógłbyś dorobić te bronie i przeciwników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...