Skocz do zawartości

Zablokowane Problem z kodem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem z kodem:

 

GML
var xx, yy, w, h;

 

xx = argument0

yy = argument1

w = argument2

h = argument3

 

if ( not variable_local_exists( 'maxhp' )) maxhp = 100

len = hp / maxhp * w

if ( len < 0 ) exit

draw_rectangle( xx , yy , xx + len , yy + h , 0 )

draw_set_color(c_white)

draw_rectangle( xx , yy , xx + w , yy + h , 1 )

 

Chodzi mi oto, że gdy jest na roomie obiekt z tym kodem to znikają mi wszystkie napisy wywołane przez inny obiekt. Tak to wygląda bez tego obiektu z kodem: Klik, a tak z: Klik.

 

Jeszcze dodam, że w Draw tego obiektu z kodem mam to:

 

GML
draw_sprite( sprite_index , image_index , x , y )

rysuj_zycie( x - 30, y - 30, 60, 10, c_white) // rysuj_zycie to ten kod który podałem wcześniej</span>

 

Wiecie może co mam zmienić w kodzie, żeby było widać te napisy, ale bez skutków ubocznych dla kodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Bo ustawiasz kolor na biały. Dodaj na koniec tego kodu draw_set_color(c_black) :) Albo najlepiej tam gdzie rysujesz tekst, bo nigdy nie wiadomo, czy gdzieś znów nie zmienisz koloru na biały.

 

draw_set_color działa globalnie, tzn. każdy następny kod po nim będzie rysował w tym kolorze, chyba, że ustawisz inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...