Marcin T. Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Witam Mam taki problem z kodem: GML var xx, yy, w, h; xx = argument0 yy = argument1 w = argument2 h = argument3 if ( not variable_local_exists( 'maxhp' )) maxhp = 100 len = hp / maxhp * w if ( len < 0 ) exit draw_rectangle( xx , yy , xx + len , yy + h , 0 ) draw_set_color(c_white) draw_rectangle( xx , yy , xx + w , yy + h , 1 ) Chodzi mi oto, że gdy jest na roomie obiekt z tym kodem to znikają mi wszystkie napisy wywołane przez inny obiekt. Tak to wygląda bez tego obiektu z kodem: Klik, a tak z: Klik. Jeszcze dodam, że w Draw tego obiektu z kodem mam to: GML draw_sprite( sprite_index , image_index , x , y ) rysuj_zycie( x - 30, y - 30, 60, 10, c_white) // rysuj_zycie to ten kod który podałem wcześniej</span> Wiecie może co mam zmienić w kodzie, żeby było widać te napisy, ale bez skutków ubocznych dla kodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Bo ustawiasz kolor na biały. Dodaj na koniec tego kodu draw_set_color(c_black) :) Albo najlepiej tam gdzie rysujesz tekst, bo nigdy nie wiadomo, czy gdzieś znów nie zmienisz koloru na biały. draw_set_color działa globalnie, tzn. każdy następny kod po nim będzie rysował w tym kolorze, chyba, że ustawisz inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 A no dobra, będę musiał zmienić tło, bo jest czerwonoczarne :) Dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi