ZyperPL Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam Czy jest możliwe zrobienie takiego czegoś, że gdy nacisnę przycisk w menu, przenosi mnie do innego rooma. Tyle, że przycisk to sprite. I musi to być sprite ;) Bo ja chcę, właśnie sprite :P Próbowałem zrobić, że tworzę object na tym przycisku i dopiero gdy jego kliknę to coś się dzieje, ale coś nie działa. Robiłem coś takiego: GML if mouse_check_button(mb_left) //akcja</span> Wydaje się banalne, ale coś jest źle i nie działa. Parametry objectu: Sprite: <no sprite> Solid: false Visible: false Depth: 0 Persistent: true Parent: <no parent> Mask: maskB Błagam, pomóżcie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Nie pisz w kodzie kodem kliknięcia myszka, tylko masz event "Mouse Left Pressed" :) I dopiero w tym evencie pisz swój kod. E: Ustaw temu obiektowi sprite i kod: GML (Left Pressed) room_goto(rNext); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Ok, zrobiłem inny object który jest pod spritem (strzałeczka) i on zmienia mi sprite nad nim. Bo to nie miało być menu, tylko taki przykład podałem. Zamykam... heh... taki banalny błąd, a nie wiedziałem jak go rozwiązać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 ew. w step: GML if position_meeting(mouse_x,mouse_y,self) {} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi