zbysheck Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Wpadłem na pomysł prostej gry, tylko w celu ułatwienia jej tworzenia przydałoby mi się coś co wczytywałoby dane z bitmapy do tablicy. Wystarczyłoby jakby była to dwukolorowa bitmapa i o rozmiarach 8x8. Wdzięczny będę nawet za naprowadzenie na trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 dane czyli kolory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 no niby kolory, ale wystarczy monochromatyczna bitmapa czyli booleany to w praktyce będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Możesz to zrobić za pomocą: GML draw_getpixel(x,y) Wczytujesz bmp, następnie ją wyświetlasz (np w rogu) i wczytujesz wartości do tablicy. Na koniec usuwasz bmp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 a nie lepiej to robić na powierzchni która została stworzona do takiego typu operacji - Surface? GML surface_getpixel() na pętle i jechane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 no ok pokombinuję, dzięki =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się