Jaklub Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 ten przykład prezentuje HUD wyświetlany na oddzielnym viewie, dzięki czemu można dowolnie obracać i przybliżać kamerę odpowiedzialną za grę. po tym opisie możecie wywnioskować, że użytkownik będzie ograniczony do paska. tak nie jest, bowiem wyłączenie wyświetlania koloru tła umożliwia "nakładanie" na siebie viewów. nie jest to też kolejny przykład dodawania wartości view_xview i view_yview do rysowania spritów, bo tego też były miliony. http://www.gmclan.org/up444_11_hud.html screenshot przykładu: duch w lewym górnym rogu jest elementem HUDu. bardzo prosty przykład, ale komuś może się przydać. poza tym, jeśli ktoś zna sposób, aby lepiej/szybciej to wykonać, pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Słabe, każdy to wie... 1/5 Nikt kto dłużej jest przy GMie tego nie umie.. Edit: Nie nie. Bardzo mi się podoba. Super przykład 5/5 @Down: I krytykuje moje zdanie ktoś kto nawet nie umie zaczynać zdania od wielkiej litery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Słabe, każdy to wie... 1/5 Nikt kto dłużej jest przy GMie tego nie umie.. jeśli ty jeszcze parę dni temu pytałeś, jak nie wyświetlać jednego obiektu na danym viewie, to jednak sądzę, że nie powinieneś tak się mądrzyć. krótko mówiąc, twoją rzeczową krytykę "suabe kaszdy to fie" z wielokropkami po każdym zdaniu (które wcale nie uczynią twojego posta głębszego, lepszego, bardziej tajemniczego, skłaniającego do przemyśleń, zmieniającego cudze życie na lepsze czy w ogóle jazzy) narazie mogę sobie o kant tyłka potłuc. zastanawiam się, czy w ogóle ściągałeś przykład. poczekam, aż ktoś mądrzejszy ode mnie wypowie się na temat mojego "dzieła". btw. dopisałem do tytułu tematu dwa słowa, które twoją ocenę prawdopodobnie podwyższą o 4 punkty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Jest OK. Pokaż jeszcze jak używać tego huda w grach RPG (Chociażby drag & drop) czy cokolwiek innego mającego interakcję z graczem. Na razie nie oceniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Jest OK. Pokaż jeszcze jak używać tego huda w grach RPG (Chociażby drag & drop) czy cokolwiek innego mającego interakcję z graczem. Na razie nie oceniam. interakcja z HUDem? ok, jutro postaram się coś dorobić do tego przykładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Moim zdaniem ten przykład powinien być na stronie głównej. Takich nam brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się