Paqoo Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 GML if room='gra'{global.pomieszczenie='gra'} else if room='karczma'{global.pomieszczenie='karczma'} else if room='piwnica'{global.pomieszczenie='piwnica'} var docelowy; docelowy=global.pomieszczenie room_goto(docelowy) Dlaczego ten kod nie działa? Po kliknięciu na obiek powinno zapamiętać nazwę pokoju, w którym jest gracz. Później mamy room_goto. Co jest nie tak!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Bo zmienna room nie przechowuje stringów. GML global.pomieszczenie = room; room_goto(global.pomieszczenie); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 ty chcesz się przenieść do pokoju, w którym właśnie jesteś? :/ tak wynika i z kodu, który podałeś ty i z kodu Shockera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Później mamy room_goto.Czyli zapewne gdzie indziej w kodzie, nie zaraz za tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Nawet ja nie znając kompletnie GMLa widzę w czym jest problem. Jeśli bohater jest w karczmie to ten kod zapamiętuje "karczma" i przenosi do karczmy, czyli właściwie nie robi nic :3 Damndamn, too slow :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Nie, Shocker51374 ma rację. room_goto jest w innym fragmencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Nie, to stała 'room' jest liczbą całkowitą, przechowuje ID aktualnego roomu :) Czyli: GML global.gotoRoom = roomGameplay; room_goto( global.gotoRoom ); // Ify if( room == roomGameplay ) { /* Costam */ } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 czemu ten temat jest w zaawansowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 ale ty chcesz, żeby do poprzedniego przenosiło ??? GML /*room end*/ global.roomgoto=room /*left pressed*/ room_goto(global.roomgoto) to raz, a dwa - mi przyjmuje i sprawdza poprawnie jak wpiszę sobie: GML if room='plansza_1' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 GML to raz, a dwa - mi przyjmuje i sprawdza poprawnie jak wpiszę sobie:[gml]if room='plansza_1' Er..GML if ( room == rm_plansza1 )Tak na wszelki wypadek, jakby ktoś mu uwierzył ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 a nie łatwiej: GML room_goto_previous()?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 a nie łatwiej: GML room_goto_previous()?? to tak nie działa. idziesz do poprzedniego pokoju na liście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się