IamTheLaw Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam, mam taki problem. Bohater nie traci życia tak jak powinien. Tzn, traci góra 1. Nigdy nie tą wartość która jest wylosowywana KOD GML if (distance_to_object(hero)<11) { with hero { starty2=irandom_range(0,25); if starty2-hero.image_index<=0 {health-=irandom_range(0,1)} if straty2>hero.image_index {health-= straty2-hero.image_index}; if straty2<=1 {health-=irandom_range(0,1)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A co to jest: GML starty2=irandom_range(0,25);? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 @up x2 Bo tamto było co innego, następnym razem pytaj się na PW o takie pierdoły :P @up Kod z gm8 to irandom_range(dolny zakres, górny zakres), a straty2 to zmienna która odpowiada za stratę życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A nie lepiej np random(25) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A nie lepiej np random(25) ? Nie, bo to zero i tak ulegnie zmianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 GML if (distance_to_object(hero)<11) { with hero { starty2=random(25); if(straty2>1) { if(starty2<=image_index) health-=1; else health-= straty2-image_index; } else health-=1; } Spróbuj tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 GML if straty2<=1 {health-=irandom_range(0,1)} Ta linijka kodu jest zbedna. Po co ci ten kod i ile klatek ma animacja hero? To pomoze rozwiazac problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dacus Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Tam jest literówka. W dwóch miejscach jest "starty2" a w trzech "straty2". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się