szpaq99 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No właśnie co zrobić że jak obiekt przeleci poza ekran to pojawia się z drugiej strony ekranu i tak w kółko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 GML if x=room_height/width /*(zawsze mi się myli)*/ then x=0 //to samo z y</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 GML //Jeżeli masz view ustawiony if(x<view_xview-10) x+=view_wview; else if(x>view_xview+view_wview+10) x-=view_wview; //a jak nie if(x<-10) x+=room_width; else if(x>room_width+10) x-=room_width; //analogicznie z y</span> Te plus/minus 10 po to jest aby gracz nie zapętlił się jak dojdzie do krawędzi rooma/viewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 GML if x=room_height/width /*(zawsze mi się myli)*/ then x=0 //to samo z y</span></span> room_height - wysokość room_width - szerokość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się