Skocz do zawartości

Przelatywanie przez lewą ściane


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

GML
//Jeżeli masz view ustawiony

if(x<view_xview-10)

x+=view_wview;

else if(x>view_xview+view_wview+10)

x-=view_wview;

//a jak nie

if(x<-10)

x+=room_width;

else if(x>room_width+10)

x-=room_width;

//analogicznie z y</span>

Te plus/minus 10 po to jest aby gracz nie zapętlił się jak dojdzie do krawędzi rooma/viewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...