Mucco Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Jak zrobić efekt drukującego się tekstu? Tzn. coś w stylu: 1 klatka - H 2 klatka - He 3 klatka - Hej 4 klatka - Hej! 5 klatka - Hej! C 6 klatka - Hej! Co 7 klatka - Hej! Co r 8 klatka - Hej! Co ro 9 klatka - Hej! Co rob ... 13 klatka - Hej! Co robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przeciez sam sobie odpowiedziales na pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zauważ, że wiem co chcę zrobić ale nie wiem jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zapisz w stringu A pełną frazę, a w stringu B frazę uciętą. Co X stepów niech skrypt dodaje do stringa B nową literę ze stringu A. Łapiesz? GML (jakas akcja) __pelenstring = "Hej, co robisz?" __parastring = "" GML (alarm0przykladowo) __parastring=__parastring+string_char_at(__pelenstring,string_length(__parastring)+1) GML (draw) //pisanie na ekranie tekstu</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zrób zmienną z tekstem, oraz drugą, kopiuj po literce i wyświetlaj drugą zmienną. @EDIT: Tego up nie było :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zapisz w stringu A pełną frazę, a w stringu B frazę uciętą. Co X stepów niech skrypt dodaje do stringa B nową literę ze stringu A. Łapiesz? Ok. W stringu A "Hej! Co robisz?", a w stringu B "", czyli nic. A jak dodawać te litery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Dałem w edicie E: Zapomnialem o 1 rzeczy. Musisz zapetlic ten alarm, jesli w alarmie zrobisz, oraz kod z alarmu wrzuc w GML if __parastring!=__pelenstring { //kod } Bo inaczej bedzie ciagle dodawac puste znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Dzięki ci wielkie, I am vader. EDIT: A jak pisać czcionką o kolorze białym? EDIT2: Dobra, już mam (draw_set_color i set_font). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 GML draw_text_color() Argumenty znajdź w helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ODŚWIEŻAM TEMAT. Chciałbym się teraz dowiedzieć jak drukować, ale w odwrotną stronę? (czyli usuwać) 1 klatka - Hej! Co robisz? 2 klatka - Hej! Co robisz 3 klatka - Hej! Co robis 4 klatka - Hej! Co robi 5 klatka - Hej! Co rob 6 klatka - Hej! Co ro 7 klatka - Hej! Co r 8 klatka - Hej! Co 9 klatka - Hej! C ... 13 klatka - H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garry692 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Tak samo tylko, że odejmuj znaki zamiast dodawac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Tak samo tylko, że odejmuj znaki zamiast dodawac? Jak to zrobić? Kombinowałem ale się nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 wyczytujesz ostatnią literę czyli: string_char_at(__palastring,string_lenght-1) i ją odejmujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Chyba bez -1. Stringi liczysz od jedynki w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Czyli jak powinien wyglądać ten kod aby odejmować literę? GML __parastring=__parastring+string_char_at(__pelenstring,string_length(__parastring)+1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 GML (create) a="cos tam jest"; alarm[0]=10; GML (alarm0) if(string_length(a)) { a=string_delete(a,string_length(a),1); alarm[0]=10; } GML (draw) draw_text(xx,yy,a) Mam pytanie, czy tak trudno jest help przeglądać? 10 sekund i znajdujesz potrzebną funkcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Gdyby wam wszystkim chcialo sie przejrzec help, to podalibyscie taki kod: GML draw_text(pozx,pozy,string_copy(napis,1,ilosc liter napisu)) Hah, przycmilem was :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się