Skocz do zawartości

Zablokowane Gdzie jest błąd?


M@ILOSZ

Rekomendowane odpowiedzi

Event collision:

GML
speed = player_footballer.speed*1.5

I gdzie tu, do diaska, jest błąd?!

Sprawdziłam cały kod we wszystkich obiektach usuwając różne części za pomocą /* */ i to właśnie ta linijka powoduje błąd! Obiekt player_ footballer po kolizji zaczyna pędzić do tyłu. JAK TO MOŻLIWE?

 

Edit: A, i uprzedzając, próbowałem zrobić poruszanie się obiektu player_footballer na różne sposoby. I nic, zawsze ten sam błąd. Żaden obiekt nie jest solid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jakim to obiekcie?

 

 

Obiekt ball.

 

Edit: Jak to dam nie w evencie collision, tylko np. step w if point_distance < 20 to dalej mam błąd.

 

Edit 2: Jak zrobię na odwrót, czyli w evencie collision, w obiekcie player_footballer (oczywiście z zamianą kodu na ball.speed = speed*1.5) to jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w stepie?

 

 

GML
if keyboard_check(vk_down)

{

sprite_index = red_down_spr

motion_add(270,acceleration)

speed = min(speed,max_speed)

}

 

if keyboard_check(vk_right)

{

sprite_index = red_right_spr

motion_add(0,acceleration)

speed = min(speed,max_speed)

}

 

if keyboard_check(vk_left)

{

sprite_index = red_left_spr

motion_add(180,acceleration)

speed = min(speed,max_speed)

}

 

if keyboard_check(vk_up)

{

sprite_index = red_up_spr

motion_add(90,acceleration)

speed = min(speed,max_speed)

}

 

if !keyboard_check(vk_up) and !keyboard_check(vk_left) and !keyboard_check(vk_right) and !keyboard_check(vk_down)

{

speed = max(speed-0.5,0)

}

No i teraz się męcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...