MAK Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Tytuł: MAK: tournament Gatunek: Bijatyka 3d Opis: Bijatyka z kilkoma ciosami. Docelowo ma się w niej pojawić ok 10 postaci, w tym wiele ze świata SF i fantasy. Nie wiem czy będzie jakaś fabuła. Space: restart Skok: Rctrl Ciosy zwykłe: L(pięści), R(kopy) Cios specjalny 1: UP,UP,L Cios specjalny 2: DN,UP,L,R Pobranie(5,84 MB) https://gmclan.org/up2989_3_458e78bf3e.html Autorzy: Engine(oprócz GM), większa część grafiki: http://ultimate3d.org/ System ciosów specjalnych: Ranma_man System powolnego obrotu: PoxiPol, Platyna Battle system, postacie: Ja Screeny: Praca idzie naprzód, spora część modeli jest już gotowa do wprowadzenia w świat gry. Problem stanowi jednak dość unikalny battle system, na który się zdecydowałem, nieważne jak bym się starał wróg zdobywa przewagę w powietrzu, choć korzysta z tych samych skryptów, z tą różnicą że inaczej inicjowanych. Nim zacznę uskryptawiać kolejne postacie prosił bym o rady co zrobić by uczynić grę bardziej grywalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ale kamera jakaś dziwna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 To są rzeczy do poprawy: z****na kamera; brak kolizji z ławką/ogniem; W paczce znalazłem ładny shader wody którego nie użyłeś :( , a szkoda; dziwne skakanie; jak podejdziesz za blisko wroga to już nie wstaniesz; editne jak znajdę więcej. ogólna ocena: 4-/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Kamera prawie na pewno będzie zza ramienia i będzie się automatycznie odchylać w stronę w którą uciekł wróg. brak kolizji z ławką/ogniem To mnie na chwilę obecną nie interesuje, to są proste rzeczy i najpierw chce mieć porządny battlesystem. W paczce znalazłem ładny shader wody którego nie użyłeś sad.gif , a szkoda; Pomyślę, puki co odpowiadam tylko za grafę postaci dziwne skakanie; jak podejdziesz blisko wroga to już nie wstaniesz; Tu problemem jest kolizja w osi Z, wiem jak temu zaradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 jak podejdziesz blisko wroga to już nie wstaniesz; Tu problemem jest kolizja w osi Z, wiem jak temu zaradzić. nie o to chodzi tylko o to że jak wejdźesz we wroga to on tak atakuje że się już nie wstanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Docelowo, dopiero drugi cios(lub pierwszy w powietrzu) będzie powodował przewrócenie. Inne postacie będą wyglądać też jak np. ta. Mam nadzieje że się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 a co jest pod mapą? coś tam widać ale nieoświetlone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Woda, obniżyłem jej poziom żeby nie przeszkadzała. Całe otoczenie(nie licząc drobnych zmian), pochodzi z engina, swoje autorskie zaprezentuje później. Na chwilę obecną potrzebne mi są informacje o battle systemie, zwłaszcza jakieś sugestie co do walki w powietrzu, może jakiś przykład(niekoniecznie edytowalny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Chodzi ci o latanie, czy bardziej o takie coś że się np. wyrzuca kolesia w powietrze tłucze,tłucze i tłucze, a potem o ziemie rzuca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Sterowanie zmienisz, ne? Bo strzałki+mysz to poroniony pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 No chociażby żeby można było strzałkami kamere obracać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Właśnie się zajmuje ostatnią propozycją. Faktycznie obrót za pomocą myszy utrudnia kontrolę, zwłaszcza że wróg uwielbia włazić za plecy, no nie? Jeśli może ktoś ma ochotę zrobić kilka animacji postaci to byłby mile widziany. Moje modele mają już przyłączane kości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Obrót za pomocą myszy jest w porządku, strzałki nie. Zmień je na wsad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 dlaczego w captionie jest napisane Fire and Water? czyżby przerobiony przykład ze strony U3D? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 @up przecież napisał że jego jest głównie battlesystem ;) Woda, obniżyłem jej poziom żeby nie przeszkadzała. Całe otoczenie(nie licząc drobnych zmian), pochodzi z engina, swoje autorskie zaprezentuje później. Na chwilę obecną potrzebne mi są informacje o battle systemie, zwłaszcza jakieś sugestie co do walki w powietrzu, może jakiś przykład(niekoniecznie edytowalny). jak to zinterpretujesz: Całe otoczenie(nie licząc drobnych zmian), pochodzi z engina engine nie ma modeli/hight-map więc to oznacza że jest z przykładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Nowa wersja jeszcze nie zuploadowana. Prezentuję świeżutki trailer nowej wersji mojej gry. Najważniejsze zmiany dotyczą systemu sterowania, nie ma już myszy, kamera automatycznie śledzi postacie, proszę zwrócić uwagę na jej pracę. Poczyniłem też znaczne poprawki sztucznej inteligencji, wróg będzie blokował ciosy, trzymał gracza na dystans, uciekał gdy gracz będzie szarżował, będzie dobierał ataki w zależności od położenia gracza w osi z, a także sporadycznie będzie poruszał się boki unikając niektórych ataków dystansowych. Sory że ten film nie pokazuje wszystkich tych wspaniałych taktyk. Nowa kamera ułatwiła także walkę powietrzu, jednak wróg nie będzie już tak łatwo zachodził od tyłu. Dodałem dwie nowe postacie, trzeciej nie widzimy, to jest ten smok o którym wspominałem. Każda postać ma teraz 3 combosy. Model golema jest teraz bardziej bykowaty. Dodałem cienie. Dodałem bardzo fajne dźwięki i muzyczkę. Z postaci organicznych leje się krew, z golema sypią się kamienia, oraz iskry jeśli jest atakowany mieczem. Plansza również jest mojego autorstwa(tym razem), tekstury pochodzą z witryny TextureKing. Aha zapomniałem podać źródło tekstury smoka tutaj oraz jego ulepszonej wersji tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Grafika i animacje paskudne ale cóż :) Ja bym zmienił kamerę na taką od boku, jak np. w Mortal Kombat itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Długie coś te walki. Animacja poruszania się postaci powinna być płynniejsza. (?) BO wygląda jakby postacie się ślizgały po podłożu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Oprócz tej animacji ( chodzi o prędkość ) to wszystko jest bardzo dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Grafika i animacje paskudne ale cóż Po prostu nie idealne, tworzę niezależną grę a nie kolejną część FF z system motion capture. Chętnie zobaczę twoje animacje. Ja bym zmienił kamerę na taką od boku, jak np. w Mortal Kombat itp. Tego może nie widać bo trzeba to poczuć, obecna kamera w zadowalający sposób pomaga naprowadzać gracza na przeciwnika. Dzięki możliwości poruszania się w rożnych kierunkach można też wykorzystać ukształtowanie terenu. Testowałem kamerę z MK i nie przypadła mi ona do gustu. Długie coś te walki Program do nagrywania spowolnił tępo gry. Nie będzie podziału na dwie lub trzy rundy. Animacja poruszania się postaci powinna być płynniejsza. (?) BO wygląda jakby postacie się ślizgały po podłożu Mógłbyś nieco dokładniej opisać swoją uwagę. Mogę bez trudu przyspieszyć animację. Mogę też sprawić by postacie poruszały się tylko w pewnej klatce ruchu, np. gdy noga która jest z tyłu dorównuje do tej z przodu. edit Myślę też by postać obracała się w kierunku swojego chodu a w ten czas tyłów i głowa w kierunku wroga. jak podejdziesz za blisko wroga to już nie wstaniesz; Aha. Obecnie korzystam z innego przykładu i nieco innego engina. Detekcja kolizji działa na innej zasadzie, modele nigdy nie uczepią się nawzajem. W najbliższym czasie zaktualizuję plik do pobrania, będę musiał zrobić chociaż tymczasowe menu i listę creditsów autorów dźwięków, to chyba jest wymagane na freesound.org . Kimonek Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Grafa nie jest najważniejsza , liczy się grywalność ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Nie mów tak.. WSZYSTKIE ASPEKTY GRY SIĘ LICZĄ TAK SAMO!:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 No dobra, ale jak ktoś np nie umie rysować ? Na przykład gra ,, Bezimienny " (czy jakoś tak) to właściwie żadnych cieni , stickmeny itd , a i tak ta gra wciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Grafika musi do siebie pasować,nie musi być odrazu wyje w kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Na filmiku 0:25 : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 zrob sterowanie na pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Na filmiku 0:25 : D ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ?? Golem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ?? Whirlwinda castuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Przydały by się shadery ale to jest strasznie pobudowane w U3D, chyba jeden obiekt musi mieć dwa nachodzące na siebie materiały i mniej więcej tak to ma być. ApplyParallaxAndBumpMapping(material_0, 80, 0, light); ApplyParallaxAndBumpMapping(material_1, 10, 0, light); Nie bardzo wiem jak jeden model może mieć dwa materiały które się nachodzą, może to chodzi o tekstury? Z tego co wiem lepszego silnika nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się