iczigo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Więc tak tworze grę 3d w ultimate3d o wojownikach i chcę aby obiekt wroga obracał się w stronę bochatera. Inteligęcję wrogów już mam. Ale jeśli ktoś wie jak w ultimate3d zrobić taki obrót to piszcie plis! (Wiem co to roty, rotx i rotz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 http://ultimate3d.org/?Categorie=Downloads...p;Style=Classic Tutaj na pewno coś znajdziesz dot. obracania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dzęki Konrad-GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kurcze troche trudno coś tam znależć o obrocie do konkretnaego punktu. Ktoś zna konkretny przykład tego? Piszcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Do tego trzeba użyć podstawowe zagadnienia trygonometryczne :) angle_in_rad = atan2( y, x ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jeśli dobrze rozumuje to nie mam skryptu atan2! (Ten kod nie działa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 GML arctan2(y,x) Nie latwiej point_direction? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Nadal niedziała model się nie obraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 rotz = point_direction(x,y,bochater.x,bochater.y) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 nie rotz tylko roty dzięki pomogło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się