rytry Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Mam problem bo jak chce wstawić jakiś obiekt który ma inne rozszerzenie niż *.ico to Game Maker 6 np. jotpegów nie widzi i nie moge wstawiać swoich obiektó. Dlaczego? Czy jeżeli zapisze projekt w *.exe to czy ta gra zadziała u kolegi, który nie ma Game Maker. Jak zrobić gdy postać stoi w miejscu pokazuje się inny wygląd obiektu a gdy jest w ruchu to zmienia się wygląd postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Nie wiem dlaczego gamemaker nie widzi ci plików jpeg. Ale jeśli zapiszesz projek jako plik exe to u kolegi bez gamemakera powinno ruszyć. Aby zrobić animacje ruchu najprościej jest chyba ustawić żeby: gdy naciśniesz np. PRAWO sprite zmienia się na gościa idącego, a gdy puscisz PRAWO sprite zamienia się na gościa stojącego. To czhyba najprostszy sposób, ale czasami ma błędy. Możesz ustawić także by sprite zmieniał się gdy obiekt bedzie miał jakaś prędkosć, ale do tego trzeba znać skrypty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Maja 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 heh, może wystarczy filtry przestawić z ico na all files przy wczytywaniu i będzie ok? A jak nazwa mówi exe - executable - to plik wykonywalny czyli aplikacja - zatem działa to jak każdy inny normalny program (notepad.exe, mspaint.exe, word.exe czy firefox.exe, z tym że ostatnie dwa używają jeszcze kilku plików dll do pracy, ale to jest mało ważne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się