IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam, zastanawiam się jakim kodem można było by zrobić by długość i szerokość room'u była taka jak aktualna rodzielczość ekranu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Jesli sie nie myle, to w czasie gry nie mozna zmienic szerokosci/wysokosci rooma. Mozna to zrobic tylko, gdy tworzy sie nowy room w czasie gry. Moze znajde, jak pobrac rozdzielczosc ekranu. Po co ci to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Nie ważne po co mu to :) Musisz chyba użyć jakiegoś dlla(chyba że gm ma jakieś funkcje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Niewazne po co? A moze jest metoda, ktora pozwoli ominac zmiane szerokosci/wysokosci rooma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 są takie funkcje jak GML room_set_height(ind,h); room_set_width(ind,w); Ale tyczą się one roomów tworzonych dynamicznie. Edit: Nie próbowałem tego ale może jest możliwość zmiany szerokości i wysokości rooma, który został wcześniej stworzony ale nie może to być room aktywny. do rozdzielczości służą funkcje display_... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Mi chodzi o to żeby pobierało wysokość i szerokość ekranu (wyświetlanego np na pulpicie). Te komendy znam. Ale nie wiem jak zrobić by program ustawił taką jaką ma ustawioną rozdzielczość monitor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 nom...i dlatego mówię że dll :D Ale oni myślą że chodzi o room :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 nom...i dlatego mówię że dll :D Ale oni myślą że chodzi o room :) A możesz powiedzieć jaki dll? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 nie wiem, nie wiem :) Musisz sobie poszukać na gmtoolbox.com :) Fajna strona :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 GML display_get_height() display_get_width() a nie jakiś dll <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Kurde napisałem głupotę, post do usunięcia (nie temat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 rób w game start E: lub w creation code każdego rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 w tym kodzie huder lorda nie kumam tego ind. Ocb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 ind to id rooma, czyli jego nazwa, możesz dać popostu GML room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Ind to index, czyli jego nazwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Teraz mam taki kod w creation code rooma GML lul=display_get_height() lol=display_get_width() room_set_height(room0,lul); room_set_width(room0,lol); I nie zmienia mi się wysokość i szerokość do rozdzielczości monitora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 bo room nie ma wielkości monitora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Ale mi od początku tematu chodzi o to by room dostosowywał swoją wielkość do rozdzielczości monitora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 a po czym poznałeś że nie zmienia? zmień też view porty i view width, view height na te lule. możesz też w debug mode obserwować zmienne rozmiaru rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 a po czym poznałeś że nie zmienia? zmień też view porty i view width, view height na te lule. możesz też w debug mode obserwować zmienne rozmiaru rooma nic się rozmiar rooma nie zmienia. Jak wstawilem pod height i te inne to automatycznie zamienilo sie to na 1px Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Nie mozna zmieniac wymiarow aktywnego rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 ok działa, dałem drugi room i w tym pierwszym wkleiłem kod dotyczący drugiego rooma i zrobiłem by po wykonaniu kodu przeszło do następnego rooma. Już działa dzięki all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się