dyzmek Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 jak zrobić kreskę za obiektem chodzi oto żeby się za nim ciągneła np:skręci w lewo to ciągnie się czarna kreska za nim w lewo itd,zdradze tylę że będę robił mini gierkę i do tego jest mi to potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Smuga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 po prostu zwykła kreseczka zeby byl slad gdzie sie poruszalem i ona ma zostac tam gdzie ja bylem. po prostu ma informowac gdzie bylem a gdzie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Ja bym to zrobił takimi kropeczkami, w alarmie dał np instance_create obj_punkt, a alarm ustawił na powidzmy .5 No i niech sie uruchamia kiedy jestes w ruchu a nie stoisz:) chyba ze draw sprite- to chyba szybsze od insatnce_create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Nie chodzi Ci o to? Tutaj E: Już poprawiłem link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Obiekt kontrol: Create: GML pozx = ds_list_create() pozy = ds_list_create() ds_list_add(pozx,pojazd.x) ds_list_add(pozy,pojazd.y) alarm[0]=10 Alarm 0: GML alarm[0]=10 if(pojazd.x = pojazd.xprevious)&&(pojazd.y = pojazd.yprevious) exit ds_list_add(pozx,pojazd.x) ds_list_add(pozy,pojazd.y) Draw: GML for(i = 1; i < ds_list_size(pozx); i += 1) draw_line(ds_list_find_value(pozx,i-1),ds_list_find_value(pozy,i-1),ds_list_find_value(pozx,i),ds_list_find_value(pozy,i)) Nie jest to szybka metoda, ale poki co - lepszej nie wymysle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 hmm... dobre kombinowanie u alwina. if speed>0 then :D instance_nearest - do wykrywania kolejnego punktu alarm[0]=iles i instance_create(x,y,obj) - do robienia puktów. draw_line - do rysowania przy instance_nearest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Yyy... CTRL, ja juz to zrobilem, bedzie dzialac. Na listach jest znacznie szybciej niz na obiektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Ale może on nie zna list i bedzie mu trudno ;O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Zeby przepisac gotowy kod, wystarczy znajomosc kombinacji klawiszy Ctrl+C oraz Ctrl+V. Zreszta, to samo mozna zrobic na tablicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 dzieki ale w moiej grze nie bedzie potrzebne jednak coś takiego jak ta kreska poneiważ nie ma takiej potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się