Skocz do zawartości

kamera jak na obrazku


Rekomendowane odpowiedzi

ej no ale mi chodzi o dosłownie taką kamerę a nie izometryczną musi być zza pleców na tym właśnie polega tomb raider wyobrażasz sobie tomb raider-a w rzucie izometrycznym ? poproszę o przykład kamery zza pleców tylko to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest mam wystarczało poszukać bardzo dobry kod na to.

 

player:

GML (Create)

z=20 // pozycja Z

alpha=0 // kąt poziomy

beta=0 // kąt pionowy

length=128 // odległość kamery od gracza

 

GML (Draw)

d3d_set_projection(x+lengthdir_x(length,alpha),y+lengthdir_y(length,alpha),z+len

gth*cos(degtorad(beta)), x,y,z, 0,0,1);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podaj mi jak zmienic wiem ze w obj_kamera tego przykładu ale na jakie ja ci podam parametry a ty powiedz na jakie zmienic zeby kamera byla zza plecow blisko.

 

to są te parametry jak je zmienić ?

 

 

//Pozycja

z=120

zdir=0.8

dis=130

 

zmax=120

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w punktach:

1.Naucz się jak ZMIENIAĆ parametry

2.Naucz się Gml-a w 3D(lepiej nie rób gry 3D w gm-ie bo to strata czasu)

3.pytaj się tylko jak czegoś naprawde nie wiesz, a nie jak nie umiesz gml-a ni w ząb, bo już prędzej napiszemy ci grę, niż coś z przykładów skleisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...