dyzmek Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 witam chcę uzyskac taką samą kamerę jak w tomb raider 5 chronicles ogólnie jak w tomb raiderze tu screen dla przykładu https://gmclan.org/up6167_5_kamera_jak_na_tym_obrazku.html jak to mam zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Ale to to to to to TO JEST 3D! :o Ciężko będzie :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 wiem że to jest 3d oto mi chodzi jak ktoś zna odpowiedź na moje pytanie to proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Ogólnie to z 3D ciężko sobie poradzić... Nie jest tak łatwo, że raz dwa i zrobisz :P Już rób lepiej gry 2D... Ale poczekajmy może ktoś Ci pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=445419 podobne. I musisz angielski znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 ej no ale mi chodzi o dosłownie taką kamerę a nie izometryczną musi być zza pleców na tym właśnie polega tomb raider wyobrażasz sobie tomb raider-a w rzucie izometrycznym ? poproszę o przykład kamery zza pleców tylko to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 w kilku miejscach zmieniasz wartości kątów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 jest mam wystarczało poszukać bardzo dobry kod na to. player: GML (Create) z=20 // pozycja Z alpha=0 // kąt poziomy beta=0 // kąt pionowy length=128 // odległość kamery od gracza GML (Draw) d3d_set_projection(x+lengthdir_x(length,alpha),y+lengthdir_y(length,alpha),z+len gth*cos(degtorad(beta)), x,y,z, 0,0,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Masz tu mój przykład miotacza, wystarczy usunąć miotacz i po sprawie. Kamera nie była optymalizowana żeby była jak naj ładniejsza bo była pisana pod przykład a na forum jest ze 100 przykładów kamer 3D. Albo tu: Przykłady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 dzieki wielkie a strona moja jest pod tym adresem http://dyzmaken.dbv.pl/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 ej ale to jest kamera fps a ja chcę tpp bardzo proszę przykładzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6064&hl= No podał Ci przecież... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 ej ale ta kamera jest troche nad glowa bohatera a ja chce prosto zza plecow jakis jeden metr od plecow bohatera tk jak bys np stal ze mna metr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 czy ty nie rozumiesz że wystarczy pozmieniać tylko parametry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 to podaj mi jak zmienic wiem ze w obj_kamera tego przykładu ale na jakie ja ci podam parametry a ty powiedz na jakie zmienic zeby kamera byla zza plecow blisko. to są te parametry jak je zmienić ? //Pozycja z=120 zdir=0.8 dis=130 zmax=120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Ty nie wiesz jak parametry zmienić, a za grę 3D się bierzesz... Przeczytaj najpierw całą Dokumentacje, potem wszystkie artykuły i wróc tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Zaraz Ci zmienię, jak Ty chcesz zrobić grę jak nie wiesz jak cokolwiek zrobić. Link dam w edycji. Moje parametry: GML z=40 zdir=0.2 dis=100 zmax=40 Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 dzieki a kto mi jeszcze powie jak zrobic strzelanie jak jestem w prawo to strzelam w prawo jak w lewo to w lewo jak w dol to w dol jak w gore to gore jak to zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Może w ogóle napisz jaką chcesz grę, my ci ją napiszemy, a ty weźmiesz sobie prawa autorskie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 w punktach: 1.Naucz się jak ZMIENIAĆ parametry 2.Naucz się Gml-a w 3D(lepiej nie rób gry 3D w gm-ie bo to strata czasu) 3.pytaj się tylko jak czegoś naprawde nie wiesz, a nie jak nie umiesz gml-a ni w ząb, bo już prędzej napiszemy ci grę, niż coś z przykładów skleisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 2.Naucz się Gml-a w 3D(lepiej nie rób gry 3D w gm-ie bo to strata czasu) Nie jest stratą czasu jak się odpowiednio zoptymalizuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Ale wydaje mi się, że jeśli chce grę 3D zrobić, to już lepiej Direct'a pod c++ się uczyć, ew. jakiś dobry slinik c++ se załatwić, Esenthel Engine itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 @up dobrze mówi. Szkoda że większość ludzi się zniechęca do dx-a po zobaczeniu wstępu. To jest właściwie najtrudniejsza rzecz. Potem podstawy, podstawy HLSL i można jakąś nisko-budżetówkę zrobić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się