szpaq99 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Mam problem stawiam kilka obiektów one mnie gonią i jak mnie dogonią nie wchodzą we mnie, ale co zrobić aby we mnie nie wchodziły, tylko zatrzymywały się przede mną i mnie atakowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 GML if distance_to_object(NAZWA OBIEKTU GRACZA) < 10 { speed=0 //Kod ataku } else { //Gonienie } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A co zrobić z tym nie płynnym zatrzymanie i po zatrzymaniu jak odejdę to też nie płynnie rusza, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 14 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Co masz na myśli, że nie płynnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 speed=speed/2 lub speed-=liczba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 @UP: nie. jak już to friction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 tak. Albo albo, jak kto woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A jeszcze jedno jak można zrobić przebłysk pod ludzikiem po strzale, bo jak strzelasz bronią to idzie ogień z lufy i robi się rozjaśnienie od tego ognia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 najłatwiej spritem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 particlesy. W gm jest juz kilka gotowych efektow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Sprite z alphą, albo surfejsy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 A jak zrobić żeby te zombiaki jeszcze na siebie nie wchodziły, bo jak postawie ich kilka mnie gonią to wchodzą na siebie EDIT: Mam taki kod z koli9ją z nabojem ale tworzy krew u innego zombiaka który nie dostał nabojem czemu > GML o = instance_create(ob_zombie.x+lengthdir_x(-3,direction+0),ob_zombie.y+lengthdir_y(-3,direction+0),ob_blood) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Ten kod jest z zombim? Jeśli tak, skasuj w tym kodzie ob_zombie. Jeśli nie, jeśli kolizja jest w naboju, to zamień ob_zombie na other. Co do tego że na siebie w chodzą to daj im kolizje. Pisze z komy, więc z kodem będzie ciężko :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jeszcze raz wytłumaczę obydwa kłopoty. 1.Chce aby zombie na siebie nie nachodziły, i szukały jakiejś drogi czy coś , niech się ustawiają w koło bohatera a nie wszystkie w tym samym kierunku. Kolizje, może ale jak zrobić aby one płynnie się wymijały. 2. Mam tamten kod i jak strzele nabojem w zombie to krew bryzga z nie tego co trzeba, tylko nie wiem czemu ???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 1. Kodu nie napisze więc nie zrobie(koma -.-) 2. Napisałem już, nie z tego co trzeba, bo masz kilka zombi. Ten kod jest w zombim? Jeśli tak, skasuj w tym kodzie ob_zombie. Jeśli nie, jeśli kolizja jest w naboju, to zamień ob_zombie na other. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 sam se napisz ai nikt za ciebie nie bedzie pisal uzywaj place_meeting distance_to_object place_free etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Dobra a co z bryzganiem krwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Przecież dwa razy ci odpowiedział Roki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 1. mp_potential_step() się kłania :thumbsup: 2. other,other i jeszcze raz other :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 daj w zombim kod przy kolizji z pociskiem instance_create(x,y,o_krew); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 daj w zombim kod przy kolizji z pociskiem instance_create(x,y,o_krew); Jak tak napiszesz, to w każdym zombie sie stworzy krew... GML (objpocisk gt kolizja z obzombie) with(other) {instance_create(x,y,ob_krew)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 daj w zombim kod przy kolizji z pociskiem instance_create(x,y,o_krew); Jak tak napiszesz, to w każdym zombie sie stworzy krew... Co ty gadasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 A wez bez with(other) i zobacz. E: o lol, usuncie tego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Rokiem chodziło o to i działa o = instance_create(other.x+lengthdir_x(-3,direction+0),other.y+lengthdir_y(-3,direction+0),ob_blood) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jak tak napiszesz, to w każdym zombie sie stworzy krew... GML (objpocisk gt kolizja z obzombie) with(other) {instance_create(x,y,ob_krew)} lol, chyba nie wiesz o czym mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się