Skocz do zawartości

Mapa i edytor


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zrobiłem edytor map do gry w GM-ie. On tworzy mapy dowolnej wielkości, dodaje obiekty oraz szyfruje je w dowolny format np. ".lev" albo coś w tym rodzaju. Chciałbym zrobić wielką mapę lecz gdy włączam ją strasznie się tnie, dałem że wszystko znika poza viewem lecz nie daje to efektu. Macie jakieś propozycje na optymalizacje? Może zrobić wiele mapek które się łączą, albo wielka mapa a obiekty w innym pliku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy przy tworzeniu obiektów przy kliknięciu myszy tworzy się jeden obiekt a nie kilka,

jak kiedyś robiłem edytor to przytrzymanie przez chwile klawisza skutkowało tworzeniu ok 30 obiektów, co znacznie uniewydatnia gre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc ustawiłeś mape 6000 x 6000 i na tym 3600 kawałków bg. Ja sie nie dziwię że spadało

Nie tylko, zmniejszałem też wielkość kawałków bg do 64x64 i fpsy równie spadały. Doszedłem do wniosku że lepiej będzie rysowanie w obiekcie i deaktywowanie bo tilesów jakoś deaktywować nie potrafie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...