Matrix_ Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Mam takie jedno pytanie czy w programie można zrobić żeby jakiś człowiek mugł strzelać i kogoś zabić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 dać mu broń... punkt 17 https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 e: Powinni dać na stronie głównej wielki napis JAK ZROBIĆ STRZELANIE? i obok linka do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Jeśli chodzi o grę - to tak, da się. Na realu zabronione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 jakim realu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 za dużo czasu przed komputerem... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 a do czego wpisuje się te kody?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Pozwólcie że zacytuje faq: tak jak powiedział kolega 5 postów wyżej punkt 17. 17. Jak zrobić 'strzelanie'? W obiekcie, który ma strzelać (w evencie przy nacisnięciu wybranego klawisza): GML if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,obiekt_pocisk); } W "create" obiektu, który jest pociskiem wrzucamy jeden z czterech kodów: GML vspeed = (-10); //strzelanie do góry vspeed = (10); //strzelanie w dół hspeed = (10); //strzelanie w prawo hspeed = (-10); //strzelanie w lewo</span></span> E. A może ci chodziło o klocek w który trzeba wpisać ten kod no to też jest w faq punkt 9. 9. Gdzie powinienem wpisać te wszystkie skrypty w GMLu? Istnieje specjalny klocek 'Execute a piece of code'. Znajduje się on w zakładce 'control'. Klocek ten dodajemy do obiektów, które tworzymy tak samo jak inne zasoby - w menu 'Add->Add Obiect'. Możesz też używać 'Scriptów', które tworzysz jak inne zasoby gry - klikając w menu 'Add->Add Script'. Zastępują one funkcje i pozwalają na wielokrotne wykonanie tego samego kodu. Używa się ich za pomocą klocka 'Execute Script' w zakładce 'control'. Ostatnią możliwością wpisania skryptów jest Creation Code Room'u. Znajdziemy go w settings nowo utworzonego roomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 obyś trollował :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Ja nie mogę, czytać się przynajmniej naucz Oo Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się