Holdysz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Mam problem z Allegro a dokładnie z odtwarzanym dźwiękiem jest do bani miałem mp3 skonwertowałem do wma a później do wav umieściłem w odpowiednim katalogu z projektem przepisąłem odpowiedni kod i dźwięk się odtwarza ale nie tak pięknie jak być powinoo buczą głośniki może coś tu zmienić trza: #include <allegro.h> int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth(16); set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_WINDOWED,800,600,0,0); clear_to_color(screen, makecol(128,128,128)); install_sound(DIGI_AUTODETECT,MIDI_AUTODETECT,""); set_volume(255,255); BITMAP *bufor = NULL; SAMPLE *dzwiek = NULL; bufor = create_bitmap(640,480); if (!bufor) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("Nie mogę utworzyć bufora !"); allegro_exit(); return 0; } dzwiek = load_sample("MAIN1.wav"); if (!dzwiek) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("nie mogę załadować dzwieku !"); allegro_exit(); return 0; } play_sample(dzwiek, 2000,2000,999,1); while( !key[KEY_ESC]) { if( key[KEY_A]) { adjust_sample( dzwiek,255,255,1000,1); } if( key[KEY_S]) { adjust_sample( dzwiek,255,127,2000,1); } if( key[KEY_D]) { adjust_sample( dzwiek,255,255,1000,1); } if( key[KEY_F]) { adjust_sample( dzwiek,255,255,1000,1); } } stop_sample(dzwiek); destroy_bitmap(bufor); destroy_sample(dzwiek); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 play_sample(dzwiek, 255, // glosnosc 0, // balans glosnikow 1000, // czestotliwosc normalna to 1000 1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A zna ktoś jakąś bibliotekę dźwiękową zgodną z Allegro i obsługująca Mp3 + dokumentacja do niej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Raczej wątpie żeby był darmowy lib który obsłuży kodek MP3, gdyż trzeba by było wykupić licencje na to. Zostaje ogg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Nie darmowe, ale solidne ;) Fmod [Fmodex] API Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Audiere - darmowe, a obsługuje ~10 formatów w tym ogg, mp3 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Maja 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Ale licencji na MP3 nie ma, więc trochę nie do końca legalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 olać mp3, ogg mniej waży przy tej samej jakości, więc tym lepiej wybierać ogg :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wielkie dzięki dla wszystkich, wybrałem Audiere i format ogg :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się