Roki Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Mam Inventory/EQ, przy dropie z Inv. gdy jesteśmy w roomie "gra", tworzy się na pozycji gracza, ale gdy jesteśmy w innym, ma się zapisać do tablicy, a gdy przejdziemy znów do "gra" ma się stworzyć, taki kod dodawania do tablicy: GML if room=gra { ... } else { global.obj[global.lolz]=Inv.slot[argument0] global.lolz+=1 destroyObject(argument0) } W pierwszym warunku, obiekt po prostu się tworzy(Inv.slot[argument0]). Następnie w roomie "gra" mam obiekt, a w nim create: GML alarm[0]=5//Nie wiem czemu tak dałem</span> A w alarm0: GML for(i=0;i<=global.lolz;i+=1) { instance_create(Player.x div 32*32,Player.y div 32*32,global.obj) } global.lolz=0 No i problem w tym, że obiekty się nie tworzą :/ Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Maja 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 sprawdź wartość global.lolz w alarm0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Gnysek, dzięki! :D Nie dokładnie o to chodziło, zmieniłem Create na Room Start, ale gdyby nie ty, to nie wiem czy bym się skapnął xD @Edit: Zrób sobie polewacz D: Poleje Ci :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się