Skocz do zawartości

Zmienne/Tablice


Rekomendowane odpowiedzi

Mam Inventory/EQ, przy dropie z Inv. gdy jesteśmy w roomie "gra", tworzy się na pozycji gracza, ale gdy jesteśmy w innym, ma się zapisać do tablicy, a gdy przejdziemy znów do "gra" ma się stworzyć, taki kod dodawania do tablicy:

GML
if room=gra

{

...

}

else

{

global.obj[global.lolz]=Inv.slot[argument0]

global.lolz+=1

destroyObject(argument0)

}

W pierwszym warunku, obiekt po prostu się tworzy(Inv.slot[argument0]).

Następnie w roomie "gra" mam obiekt, a w nim create:

GML
alarm[0]=5//Nie wiem czemu tak dałem</span>

A w alarm0:

GML
for(i=0;i<=global.lolz;i+=1)

{

instance_create(Player.x div 32*32,Player.y div 32*32,global.obj)

}

global.lolz=0

 

No i problem w tym, że obiekty się nie tworzą :/ Jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...