Skocz do zawartości

Ostatnia zmienna


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

GML (Create)
Walk = 0

Jump1 = 0

Jump2 = 0

Stand = 0

 

//zmienna lvl

up = 0

 

//inne

h = 0

 

GML (BeginStep)
if up = 0

{

Walk = PlayerWalk

Jump1 = PlayerJump

Jump2 = PlayerJump2

Stand = Player

}

 

 

if up = 1

{

Walk = WalkDance

Jump1 = JumpDance

Jump2 = Jump2Dance

Stand = StandDance

}

 

//inne

 

if hspeed = 3

{

h = 1

}

 

if hspeed=-3

{

h=-1

}

 

if h = 1

{

image_xscale = 1

}

 

if h=-1

{

image_xscale=-1

}

 

GML (Step)
if keyboard_check(vk_right)

{

sprite_index = Walk

image_xscale = 1

hspeed = 3

if vspeed < 0 or vspeed > 0

{

sprite_index = Jump1

image_xscale = 1

}

}

 

if keyboard_check(vk_left)

{

sprite_index = Walk

image_xscale=-1

hspeed = -3

if vspeed < 0 or vspeed > 0

{

sprite_index = Jump1

image_xscale=-1

}

}

 

if keyboard_check(vk_up)

{

if !place_free(x,y+1)

vspeed = -7

}

 

 

if place_free(x,y+1){gravity = 0.5}

else{gravity = 0}

gravity_direction = 270;

 

 

if hspeed = 0

{

sprite_index = Stand

if vspeed < 0 or vspeed > 0

{

sprite_index = Jump2

}

}

 

te np.Jump2 to zmienne,a teraz pytanie,jak zrobić żeby sprawdzało jaką zmienną ostatnim razem użyto,bo chce zrobić kopanie ale ponieważ one odbywa się kiedy oPlayer stoi to chciałbym by kopało w kierunku jakim ostatnio byl kierunek ruchu bohatera,zamiast dwoch spritów chodzenia w lewo i prawo używam image_xscale.(kod sam pisałem :thumbsup: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...