kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jak zrobić zeby w grze automatycznie po narysowaniu i zapisaniu spritea przenosiło sie na 3 klatke jednej animacji lub właczało sie okienko z wczytywaniem rysunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 image_index = 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 już wiem! GML sprite_to_add = sprite_add_sprite(working_directory+"nazwa sprita") sprite_merge(sprite_pierwszy,sprite_to_add) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a.. dopiero po poście wikkiego skumałem o co Ci chodzi ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 unkown function or script:sprite_add_sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 nie masz 8 to sprite_add(working_directory+"nazwasprita",1,true,true,0,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a co z tym GML sprite_merge(sprite_pierwszy,sprite_to_add) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 to też, miałeś tylko funkcje zmienić czyli GML sprite_to_add = sprite_add(working_directory+"nazwasprita",1,true,true,0,0) sprite_merge(sprite_pierwszy,sprite_to_add) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 czyli co mam z tym drugim zrobić GML sprite_to_add = sprite_add(working_directory+"kickflip_spr",1,true,true,0,0) sprite_merge(?,?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 pierwsze to sprite do którego chcesz dodać klatke a drugie to sprite_to_add Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ale ja ta klatke mam w animacji sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 po co ci ta nastepna klatka? tak chce warna, ale nie da sie z kamciem gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 wikku gmclan.org/up60...bc2365bf4a.html masz plik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ja sie pytam po co ta klatka jak ją masz <_< i do jakiego sprita trza przyłączyć sprit drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 powtórze.chce zrobić żeby namalowany surface został przeniesiony do 3 klatki animacji(kickflip_spr) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 dobrze, bo poprzednimi postami wszystko pomieszałeś. sprite_merge(kickflip_spr,sprite_to_add) i juz źle to miałeś: surface_save(sur,"kickflip_spr") (teraz dałem poprawiony kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GML sprite_to_add = sprite_add(working_directory+"kickflip_spr",1,true,true,0,0) wrong number of arguments to function script Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 usuń jedno true (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 nadal to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 zobacz w helpie, myślisz że mam wszystkie gmy? i pokaż mi tekst w helpie o tej funkcji (skopiuj) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 na GMwikicomplete nie ma funkcji sprite_add E: GML sprite_to_add = sprite_add(working_directory+"kickflip_spr",3,true,true,true,true,0,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 help a nie dokumentacja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jak robi akcje sprite merge to jest bład ERROR in action number 2 of Keyboard Event for S-key Key for object obj_edytor_grafiki: Trying to merge from non-existing sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Sory, że ci to piszę, ale to nie demotywatory. Masz 9 tematów na głównej, mogłeś o to się spytać w poprzednim, jeśli w ogóle go rozwiązałeś. Poczytaj najpierw poradniki, obejrzyj przykłady na pewno coś będzie. niestety nie dotykałem się jeszcze rysowania więc ci nie pomogę. a, jeszcze popatrz na błąd a nie go kopiujesz i wysyłasz na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 tam co dałeś w shotboxie GML sprite_merge(?,?) to są nazwy sprite'ów które chcesz zmodyfikować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 BO NIE ZAPISAŁEŚ TEGO SPRITA! :angry: https://gmclan.org/index.php?czytajart=54 - polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 zapisuje tego sprita i póżniej wyskakuje ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 a zapisałeś tak samo jak wczytuje? czyli kickflip_spr? a tak w ogóle po co ci te wczytywanie i łączenie spritów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 tak.wpisałem kickflip_spr i bład wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się