Ignis Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, jak zrobić by obj_wróg poruszał się po wyznaczonej ścieżce i z powrotem? Tak patrolował...ale ma być dużo jednostek tego samego typu więc nie wiem czy skopiować objekt czy jestna to jakiś osobny kod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ustawić path albo zrobić z obiektów pointy do których będzie move_towards ( ale jest to prymitywna metoda) PS: nazwa tematu jak zadanie z egzaminu gimnazjalnego z matmy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Wiem :) A właśnie, jeżeli zrobiłbym ten path (czy jak kto woli ścieżkę) to jak zrobić by gościu obracał się w którą stronę idzie? Off-top: Wy dzisiaj mieliście część matematyczno-przyrodniczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 image_angle = direction o ile nie zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Działa! Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zawsze działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A! Żeby nie robić nowego tematu, wiem jak operować zmiennymi np. create zycie=30 a przy zderzeniu z pociskiem health-=10 ale gdzie wstawić kod (i jaki) na śmierć? wiem że to coś z if zycie=0 ale dalej nie umiem... aha, nie chcę delete instance tylko zmianę obiektu w np. SS_śmierć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 no, albo instance_change() ; ale to chyba zbugowane, więc trzeba instance_destroy() i instance_create() dla trupa. :) if zycie<1 { instance_des... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Przepraszam CTRL, a można dokładniej... Moja wina, jestem dzisiaj taki jakiś... wczoraj ślęczałem nad moim silnikiem do późna i dzisiaj jeszcze wstałem o dziesiątej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crab Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 GML if zycie<1 { with(other)instance_destroy(); instance_create(other.x,other.y,SS_smierc); } Sprawdź to. Nie jestem pewny czy zadziała, bo bez testów. Edit odnośnie postu CTRL: nawyk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 eee, czemu other? GML if zycie<1 { instance_destroy() /*zywego wywalamy...*/ instance_create(x,y,ss_smierc) /*trup;p*/ } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Działa, thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się