Holdysz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ok gdy gracz wciska F następuje przemiana (Spirita) I Mp ucieka a gdy ucieknie do zera znów jest jak wtedy czyli znów zmiana spirita: 1 if mas.mp>0 2 {mas.mp-=1} 3 4 if mas.mp<1 5 instance_deactivate_object(Gracz1) Tak to wygląda chyba mam źle kolumnę 5 bo wyskakuje error po zakończeniu Mp :/ co tam powinno być??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Komunikat errora proszę : ) Nie jestem pewien ale może po prostu daj kod w klamry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ERROR in action number 2 of Keyboard Event for <no key> Key for object Furia gracz 1: Error in code at line 5: instance_deactivate_object(Gracz1) ^ at position 29: Unknown variable Gracz1 Ale chyba już wiem o co chodzi zara ten kod narawdopodobniej nie może być w tym evencie chyba że w step albo room start... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Taki obiekt w ogóle nie istnieje w drzewie zasobów (nie mówiac już w grze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Też nie po prostu powiedzcie czy ten kod jest prawidłowy do zmiany spirita: if mas.mp>0 {mas.mp-=1} if mas.mp<1 instance_deactivate_object(Gracz_1_normal_W) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Obrazek możesz zmienić kodem GML sprite_index=nazwa_obrazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 :/ nie obrazek lecz objekt...! no VaDeUrU pokazał sprite_index=nazwa_obrazka to nie może być object_index=nazwa_objektu co?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 w lewo w prawo w góre i w dół a nawet uderzenie to wszystko osobne objekty i odpowiadają za coś innego no jak jest w klockach change instance chce dokładnie to samo tylko w postaci kodu!!! to tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 instance_change(naktóryobiekt,true) O! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Dziękuje XD :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi