Skocz do zawartości

chodzenie celownikiem w 3d


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakie powinienem mieć ustawienie kamery w grze 3d by celownik był jak np w grze ghost recon że chodzę i strzelam z niego że po prostu tam gdzie się obrócę objektem celownik i tam gdzie pójdę moja ustawienie kamery jest takie i nie wiem jak zmienić je na to by było równo z ekranem

 

d3d_set_projection(kulka.x+16,kulka.y+160,100,kulka.x+16,kulka.y+16,16,0,0,1)

 

mam kamerę lekko izometryczną a chce mieć równą 3d jak w fps chociaż by proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...