dyzmek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam jakie powinienem mieć ustawienie kamery w grze 3d by celownik był jak np w grze ghost recon że chodzę i strzelam z niego że po prostu tam gdzie się obrócę objektem celownik i tam gdzie pójdę moja ustawienie kamery jest takie i nie wiem jak zmienić je na to by było równo z ekranem d3d_set_projection(kulka.x+16,kulka.y+160,100,kulka.x+16,kulka.y+16,16,0,0,1) mam kamerę lekko izometryczną a chce mieć równą 3d jak w fps chociaż by proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Stare ale działa: http://www.gmclan.org/up1717_3_3D_project.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się