DOJO Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Obejrzałem 2 tematy o Depthcie i nadal nie rozumiem... Próbowałem, sprawdzałem, I NIC. Chciałem zrobić że postać chodząc ZA Kamieniem zostaje nim zasłonięta, za to przed kamieniem pokazana.. Tyle że mu ciągle tors i wszystko wyżej chowa! Wygląda to jak by ten kamień go zgniótł... Gra: Kliknij aby pobrać... W grze są już obiekty tylko w roomie pełno blockerów do testów jest, ustawić kamień wystarczy... Ktoś wytłumaczy mi co mam zrobić żeby uzyskać pożądany efekt? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 GML (Step gracza i kamienia) depth = -y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 w objekt kamień ustaw depth większy niż 0 .. ; ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Lutego 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 @up: sprawdź swoje rozwiązanie i domyśl się dlaczego jest błędne. Depth wszystkich obiektów powinien mieć -y http://www.yoyogames.com/make/tutorials - trzeci od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 @up: tylko czemu to co napisałem, najpierw sprawdziłem i u mnie działało :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOJO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 [spóźniony post, ale temat aktualny, ok? bo cały czas o to samo chodzi..] Teraz działa, dzięki (Nie wiedziałem że trzeba umieścić w stepie..) A teraz inny problem dotyczący tego samego.. Mam problem z tekstem za pomocą funkcji draw: GML draw_text(10+view_xview,460+view_yview,global.log); I tekst chowa się za drzewami... A nie powinien ;p Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 obiekt w ktorym jest draw powinien miec np -1000000000 deptha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOJO Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 obiekt w ktorym jest draw powinien miec np -1000000000 deptha Działa, dzięki! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się