Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Według was, jaki sposób animacji ruchu jest najlepszy w grze "od boku"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 jak to od boku? przecie sam masz wymyśleć gre... animacje itp. mogą być ruchy rąk, nóg... platwormówka? - klatki spritesów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Tak, ale wahałem się między dwoma dobrymi sposobami... No cóż, ok, poszukam jakichś spritów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Tak, ale wahałem się między dwoma dobrymi sposobami... No cóż, ok, poszukam jakichś spritów To może powiedz jakie to sposoby to ci doradzimy. Dla początkującego najlepsze będę zwykłe animacje stworzone z kolejnych klatek. A co się tyczy ciebie, CTRL: Cierp! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Spritami? Dobrze, ale nie zawsze w internecie są takie jakich szukam a sam nie zrobie bo umiem dobrze robić pojedyncze obrazki, a jak próbuję by to się potem rusza to wychodzi mi "uaktywnienie 6 dodatkowych nóg" (jak w kreskówkach :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Pozostaje animacja szkieletowa, ale z nią zawsze są problemy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 A zmniejszałeś image_speed później? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 @candy Nie, nie chodzi o szybkość, ja po prostu w kolejnych spritach robię np. za szeroki odstęp od jednej nogi do drugiej a w następnej jest znowu krótszy niż być powinien. I z reguły jednak w internecie nie znajduję nic prócz Dragonballa, Naruto czy Pokemonów... @mipo57 Znalazłem jeden przykład ale tylko na TopDown, a ja nie cierpię TopDownów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 przecież animacja szkieletowa polega zawsze na tym samym bez względu na perspektywe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 @mipo57 Wiem, ale żeby zrobić to w innej perspektywie musiałbym dopisać trochę więcej kodu, a ja na razie go trochę nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 a jakiego masz gm-a podaj numer i czy pro czy lite ? jeżeli 7/8 pro to moge ci zrobić przykład bo w lite nie pamiętam które funkcje były niedostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 @mipo57 Ja mam niestety gm 6, ale wersję Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 poproś platyny bo on (chyba) ma gm6:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 @mipo57 Trochę tak dziwnie mi się o coś dopraszać... Sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 @candy Nie, nie chodzi o szybkość, ja po prostu w kolejnych spritach robię np. za szeroki odstęp od jednej nogi do drugiej a w następnej jest znowu krótszy niż być powinien. I z reguły jednak w internecie nie znajduję nic prócz Dragonballa, Naruto czy Pokemonów... To weź kopiuj ostatnią klatkę i ją przerabiaj obracaj nogi o ten sam kąt i wszystko będzie dobrze. @mipo57 Ja mam niestety gm 6, ale wersję Pro Ja też używam 6 pro bo na razie nie stać mnie na gm8 pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Są różne fajne programy: pivot(patyczaki bardziej), skeleton i więcej nie znam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Pivota to i ja znam ale nie cierpię gier z patyczakami... A no i ja nie znam dobrych programów do robienia spritów co się potem ruszają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A no i ja nie znam dobrych programów do robienia spritów co się potem ruszają Co najwyżej programy do tworzenia animacji z grafiką wektorową takie jak anime studio i później zapis do grafiki rastrowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 @lenin Dzięki! Już któryś raz mi pomagasz :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się