4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Co zrobić, aby zmienna global.pkt była sumą zmiennych global.kasa i global.pigulki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 GML global.pkt=global.kasa + global.pigulki;? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 I pomyśleć że jedyne co robiłem źle to nie dawałem spacji ._. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Jakiej spacji? Tam żadna spacja nie jest potrzeba O.o Jeśli chodzi ci o te dwie przy plusie to dałem je tylko dla estetyki. -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Zatem czemu nie działało jak ich nie było? ._. Btw. nie wiem czemu ale jak mam powiedzmy 430 kasy i dodaje do 0 piguł to zostaje 1** ._. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lutego 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No cóż, widocznie nie wiesz nawet co dodajesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Wartość zmiennej globalnej kasa po zebraniu wszystkich monet jest równa 430 i jak do tego dodaje wartość wszystkich zebranych piguł, czyli 0 bo ich akurat nie chce mi się szukać w podziemiach, i wg gma po zsumowaniu tych liczb wychodzi 130... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Sprawdź ile wynosi global.pigulki przed dodawaniem. Wygląda na to, że jest jednak ujemna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No właśnie nie jest, bo drawuje ją w każdym roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Może używasz zmiennych o podobnych nazwach ( np. global.pigulki i global.pigulki2 ) i nie tą zmienną wpisałeś do sumy. Albo przed zsumowaniem, zmieniasz wartości global.kasa. Nic innego nie przychodzi mi na razie do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 To szkoda, bo to żadne z tych które wymieniłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Spróbuj tak: GML if global.pigulki==0 {global.pkt=global.kasa;} else { global.pkt=global.kasa + global.pigulki; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 sprawdź czy nie popełniłeś literówki w jakiejś zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 W tym co dał bassmaster zmien == na <= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 właśnie, czasem można dodać +1 albo -1... np. if global.gold>50 //kupi coś, ale do tego trzeba mieć 51 golda. więc >49 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 K, sposób bassa zadziałał, zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi